کد خبر: ۸۳۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۱۶۵
سخنگوی دولت:
سخنگوی دولت گفت که لایحه مدیریت تعارض منافع به تصویب هیئت وزیران رسیده است.
لایحه مدیریت تعارض منافع به تصویب هیئت وزیران رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی ربیعی، سخنگوی دولت در اکانت رسمی توییتر خود نوشت: سه‌گانه های مبارزه با فساد با مشورت نخبگان و نهادهای مدنی تکمیل شد؛ دقایقی پیش لایحه مدیریت تعارض منافع به تصویب هیئت وزیران رسید.

وی افزود: این لایحه درکنار لوایح مبارزه بافساد و شفافیت، سه‌گانه‌هایی برای مبارزه بنیانی، ساختارمند، غیرهیجانی، درازمدت و جامعه‌محور با فساد خواهد بود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: بر اساس این لایحه افرادی که در شوراها در موقعیت تصمیم‌گیری هستند اگر به هر نحوی مستقیم یا غیرمستقیم منتفع می‌شوند یا رفع ضرری متوجه آنها می‌شود باید خود را از تصمیم کنار بکشند و به مقامی بالاتر اعلام کنند.

ربیعی نوشت: همچنین هر کسی در هر مسئولیتی تا دو سال بعد از اتمام مسئولیت نمی‌تواند در شرکت‌هایی که در آن حوزه باشد شاغل شود. کمیته‌ای با مسئولیت رئیس جمهور بر این امر نظارت خواهند داشت. این لایحه دولت و همه نهادهای حاکمیتی را شامل خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: