کد خبر: ۸۳۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
تعداد بازدید: ۲۴۸
در تمرین امروز تیم پرسپولیس ۳ بازیکن جدید حاضر شدند.
۳ بازیکن جدید در رادار کالدرون برای پیوستن به پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تمرینات پرسپولیس بعد از ۴ روز تعطیلی از امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و بازیکنان زیر نظر گابریل کالدرون تمرینات خود را آغاز کردند.


در تمرین امروز پرسپولیس به جز ۵ ملی‌پوشی که به اردوی تیم ملی دعوت شدند سایر بازیکنان حضور داشتند. سیامک نعمتی که ۲ روز قبل مجلس عروسی خود را برگزار کرد و کمال کامیابی‌نیا که دوران نقاهت خود را سپری می‌کند هم در تمرین امروز حضور پیدا کردند.


نکته جالب تمرین امروز حضور ۳ بازیکن جدید در تمرین بود که با هماهنگی مربیان پرسپولیس در تمرین امروز حضور پیدا کردند و پیش از آغاز تمرین به کالدرون معرفی شدند.


این ۳ بازیکن از تیم امید‌های پرسپولیس به تمرینات بزرگسالان اضافه شدند و قرار است بعد از چند روز تمرین، کالدرون در خصوص ادامه حضور آن‌ها در تمرینات تصمیم گیری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: