کد خبر: ۸۳۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
تعداد بازدید: ۱۹۵
رئیس‌جمهور درباره فسادهایی که علیرغم دستور شورای عالی امنیت به قوه قضاییه پیگیری نشده‌اند، تصریح کرد که این پول‌هایی که من امروز اعلام کردم باید برای مردم توضیح داده شود و گرنه مورد به مورد در استان‌های مختلف این‌ها را اعلام می‌کنم.
هشدار رئیس‌جمهور درباره سرنوشت مفاسد میلیاردی؛ به مردم توضیح ندهید، استان‌ به استان آن‌ها را اعلام می‌کنم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور در جمع مردم یزد، گفت: همه ما باید با شفافیت و عزم راسخ با فساد مبارزه کنیم هر کس دستش در این کشور آلوده به فساد باشد، باید با او برخورد شود. ما در زمینه مبارزه با فساد نه جناح و نه شخص را باید بشناسیم همه مردم و جناح‌ها خواستار مبارزه با فساد به صورت شفاف هستند.

وی با درخواست از قوه قضاییه مبنی بر اینکه حالا که با فسادهای میلیونی و میلیون دلاری برخورد می‌کنید مبارزه با فسادهای میلیارد دلاری را برای مردم شفاف کرده و توضیح دهید، گفت: هنوز برای ما مشخص نیست آقایی که دو میلیارد و ۷۰۰میلیون را خورد چه شده است، او را دستگیر و دادگاهی کردند اما این پول کجا رفت؟ چه کسانی مسئول هستند؟ چرا برای مردم نقش آنهایی که در این پرونده حضور داشتند، توضیح داده نمی‌شود.

روحانی با بیان اینکه از مسئولان می‌خواهم این پول را مشخص کنند، این پول خزانه مردم و بیت‌المال بوده است، تاکید کرد:‌ من از همه مسئولان و ارگان‌ها می‌خواهم ۲ میلیارد دلار پولی که به حلقوم آمریکا رفت و دولت قبل ۱۰ ماه وقت داشت این پول را از حلقوم آمریکا دربیاورد اما دست روی دست گذاشت، را رسیدگی کنند.

رئیس شورای امنیت ملی ادامه داد: چند سال پیش شورای عالی امنیت ملی تصویب کرد که قوه قضاییه باید به این پرونده رسیدگی کند اما هنوز که هنوز است خبری نشده است.

وی اضافه کرد: ما می‌خواهیم پرونده‌های میلیارد دلاری برای مردم روشن شود اگر امروز روز مبارزه با فساد است، فساد میلیارد دلاری را شفاف کنید.

حسن روحانی با اشاره به پرونده  ۹۴۷ و ۷۰۰ میلیون دلاری یکی از نهادها گفت: این نهادها پول را گرفته اما پس نداده‌اند، این پول‌ها باید حسابرسی شود و پس داده شوند؛ به مردم توضیح دهند.

وی با تصریح اینکه وزیر نفت و رئیس بانک مرکزی را موظف می‌کنم که ماجرای دو میلیارد دلار را به مردم توضیح دهند و دستگاه‌های مربوطه را موظف می‌کنم که ماجرای ۹۰۰ میلون دلار را برای مردم توضیح دهند، ادامه داد:‌ مردم عزیز یزد فساد دانه درشت‌ها کجاست؟ چرا به این فسادها رسیدگی نمی‌کنند؟ این که چند نفر را به دادگاه ببرید، سروصدا کنید و نمایش بدهید مردم راضی نمی‌شوند مردم باید بدانند این پول‌ها کجا رفته است؛ دادستان‌ها و قضات شریف ما نترسند و به این جناح آن جناح توجه نکنند و با این پرونده‌ها با صراحت و روشنی برخورد کنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: ادامه داد: این پول‌هایی که من امروز اعلام کردم باید برای مردم توضیح دهند و الا مورد به مورد در استان‌های مختلف این‌ها را اعلام می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
تورم 300 درصدی و دلار 12000 تومانی نتیجه مذاکره، توافق هسته ای و برجام دولت روحانی بوده است.

افزایش قیمت ها تولید داخلی از 20 درصد الی 900 درصد نتیجه مذاکره، توافق هسته ای و برجام دولت روحانی بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۵:۰۲
وزیر نفت و دولت روخانی باید ۷۰۰ میلیون دلار پول نفت را برای مردم توضیح دهند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
مردم ایران تاکنون درخصوص حقوق های نجومی قانع نشدند / دولت روحانی تاکنون پاسخگو نیست چون خودش تخلف کرده است.
دولت روحانی تا 6 سال دیگر هم درخضوص حقوق های نجومی کاری نخواهد کرد/ قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی پیگیری کنند.
نتیجه رسیدگی به حقوق های نجومی برای مردم ایران تاکنون روشن نشد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
مشکلات اقتصادی مردم و فساد درکشور توسط دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس شروع شده است، نه قوه قضائیه
وزیر نفت و دولت روخانی باید ۷۰۰ میلیون دلار پول نفت را برای مردم توضیح دهند
دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان باید ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون را برای مردم روشن کنند.
آقای روحانی حرف شعار شما دیگر هیچ فایده و ارزشی برای مردم ایران و کشور ندارد.



۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۵:۰۷
مشکلات اقتصادی مردم و فساد درکشور توسط دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس شروع شده است، نه قوه قضائیه..


۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۴:۲۸
.
قیمت خودرو پژو پارس درسال 1396، 38 میلیون بود / و درسال 1397 تاکنون/ 104 میلیون شده است آیا جرم نیست.


۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۴:۲۸
.
قیمت خودرو پژو پارس درسال 1396، 38 میلیون بود / و درسال 1397 تاکنون/ 104 میلیون شده است آیا جرم نیست.

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۳:۰۳
دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1397 تاکنون درمورد گرانی ها و افزایش قیمت ها کالا، اجناس، گوشت، خودرو و... تاکنون واکنشی نشان نمی دهند و سکوت اختیار کرده اند.

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ۱۲:۲۰
نتیجه مذاکره، توافق هسته ای و برجام/ سمند LX ۸۰,۴۰۰,۰۰۰ رنو ساندرو اتوماتیک ۱۷۹,۵۰۰,۰۰۰ / دولت روحانی هنوز از برکات برجام می گوید


عکس/ دست‌نوشته‌های مردم یزد برای روحانی
عکس/ دست‌نوشته‌های مردم یزد برای روحانی
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
مگر دانه‌درشت تر از برادر رئیس‌جمهور هم داریم
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مگر دانه‌درشت تر از برادر رئیس‌جمهور هم داریم که قوه قضائیه بخواهد با وی برخورد کند.
شهدای ایران: حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات امروز رئیس‌جمهور در بحث مبارزه با فساد در جمع مردم یزد گفت: با توجه به اینکه دولت در دو سال پایانی خود به سر می‌برد و متأسفانه کم آورده و می‌بیند که وعده‌هایی که به مردم داده هیچ یک محقق نشده و به عنوان مثال همه وعده‌هایی که برای برجام داد بر زمین مانده است، به دیگران انتقاد می‌کند.

وی با اشاره به برخورد قوه قضائیه با مفاسد، افزود: اینکه آقای رئیس‌جمهور می‌گوید باید با دانه درشت‌ها برخورد شود مگر از برادر آقای رئیس‌جمهور هم دانه درشت‌تر داریم که قوه قضائیه با وی برخورد کرده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ اینکه دولت فضای کشور را به سمت دو قطبی شدن ببرد و رئیس‌جمهور بگوید با چند تا دادگاه نمی‌توان سر مردم کلاه گذاشت به دور از اخلاق است؛ اقدامات رئیس‌جمهور در این راستا فرافکنی و فرار به جلو است.

شهریاری خاطرنشان کرد: مردم آنقدر شعور دارند که تشخیص دهند چه کسی کار می‌کند و چه کسی کار نمی‌کند و همان شعارهایی که امروز مردم در میدان امیرچخماق یزد دادند گویای آن است که آقای رئیس‌جمهور نمی‌تواند با این صحبت‌ها فضای کشور را دوقطبی کند و فرار به جلو داشته باشد.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه به دور از نگاه‌های سیاسی با مفاسد برخورد می‌کنند و ما شاهد این هستیم که کسانی که با آنها برخورد می‌شود هم از جریان اصولگرا و هم از جریان اصلاح‌طلب هستند و این خود بیانگر رفتار فراجناحی رئیس دستگاه قضا در برخورد با مفاسد است.

شهریاری اظهار داشت: بسیاری از کسانی که مرتکب فسادهای جدی شده‌اند از اطرافیان آقای رئیس‌جمهور و دولتمردان هستند که به نوعی به آنها وابستگی داشته‌اند و کسانی که مدعی مبارزه با فساد است مبارزه با فساد را از اطرافیان خود آغاز کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اینگونه اظهارات رئیس‌جمهور دیگر کلیشه‌ای شده و هر جا که می‌رود جوابی برای مردم در رفع بیکاری، رفع مشکلات معیشتی، رفع فقر و کاهش آسیب‌های اجتماعی و دیگر مسائل اصلی و کلان کشور نداشته است و مجبور است که حرف بی‌ربط بزند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
دولت روحانی عامل اصلی فساد درکشور است.
دولت روحانی باید فساد چند 10 میلیارد دلاری را هم برای قوه قضائیه و مردم توضیح بدهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
رفتار روحانی ازسال 1392 تاکنون اشتباه بود، نه امروز
سیاست های نادرست، غلط و اشتباه دولت روحانی درکشور خسارت زیادی به مردم ایران و کشور زده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: