کد خبر: ۸۳۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۱۶۰
وزیر امور خارجه امارات بر لزوم مذاکره با ایران تاکید کرد و گفت: افزایش تنش‌ها در این مرحله به هیچکس خدمت نمی‌کند و ما به شدت اعتقاد داریم که هنوز امکان موفقیت دیپلماسی جمعی وجود دارد.
انور قرقاش: می‌توان راهی برای توافق با ایران پیدا کرد/ هنوز امکان موفقیت دیپلماسی جمعی وجود دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از عرب نیوز، انور قرقاش وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در مورد تنش‌ها در منطقه گفت: ایران باید با قدرت‌های جهانی و کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد میز مذاکره شود تا توافق جدیدی منعقد شود که تنش‌های منطقه‌ای را کاهش دهد و اقتصاد ایران را احیا کند.

وی در ادامه  گفت: افزایش تنش‌ها در این مرحله به هیچکس خدمت نمی‌کند و ما به شدت اعتقاد داریم که هنوز امکان موفقیت دیپلماسی جمعی وجود دارد.

این مقام اماراتی هم چنین مدعی شد: مذاکرات جدید با ایران تنها نباید به موضوع هسته‌ای بپردازد، بلکه نگرانی‌هایی درباره برنامه موشکی بالستیک این کشور و مداخلات منطقه‌ای از طریق گروه‌های تحت حمایت ایران را نیز باید پوشش دهد. بنابراین کشورهای منطقه باید در مذاکرات شرکت کنند.

قرقاش افزود: من معتقدم می‌توان راهی برای توافق با ایران پیدا کرد ممکن است این اتفاق زود و یا دیر رخ دهد اما چیزی که مهم است صبر و شجاعت است.

 وی گفت: مهم این است که جامعه بین‌الملل به ویژه ایالات متحده و کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین کشورهای منطقه  متحد باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: