کد خبر: ۸۳۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۳۴۷
فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین‌خواری ۳۶ میلیارد ریالی و آزاد سازی ۱۳ هزار متر مربع از اراضی ملی و جنگلی از دست زمین‌خواران در شهرستان چالوس خبر داد.
کشف زمین‌خواری میلیاردی در چالوس

به گزارش خبرداغ ، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله با جرایم اقتصادی و حفظ بیت المال در پی کسب خبری مبنی بر وقوع زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی در یکی از مناطق روستایی شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چالوس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان موفق به شناسایی ۱۳ هزار متر مربع از اراضی تصرف شده توسط افرادی در یکی از روستاهای حومه این شهرستان و منطقه گردشگری شدند.


فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی با توجه به موقعیت گردشگری ۳۶ میلیارد ریال برآورد شده، افزود: با هماهنگی قضائی و در عملیات ضربتی ماموران پلیس آگاهی، زمین تصرف شده خلع ید و به آغوش طبیعت باز گردانده شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، میرفیضی خاطرنشان کرد: در این خصوص تعدادی متهم به زمین‌خواری شناسایی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: