کد خبر: ۸۳۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
تعداد بازدید: ۳۶۴
تعداد پروازها و مسافران فرودگاه بین المللی کیش در هفت ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته 8 درصد رشد داشته است
رشد8 درصدی پرواز و مسافر فرودگاه کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عزت اله محمدی با بیان اینکه فرود گاه بین المللی کیش در هفت ماه ابتدایی سال 98 در دو بخش مسافری و تعداد پروازها رشد 8 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است افزود: در این هفت ماه  تعداد 13 هزار و 248 پرواز به مقصد یا از مبداء فرودگاه کیش انجام شده است که یک میلیون و 686 هزار و 350 مسافر توسط این پروازها در فرودگاه کیش تردد داشته اند.

مدیر کل فرودگاه بین المللی کیش در تشریح این آمارها گفت: از مجموع 13 هزار و 248 پرواز انجام شده توسط فرودگاه کیش تعداد پروازهای داخلی این فرودگاه در هفت ماهه اول سال جاری 12 هزار و 821 پرواز بوده است که در این مدت یک میلیون و 660 هزار و 96 نفر مسافر از مسیرهای داخلی با این پروازها و فرودگاه کیش خدمات حمل و نقل دریافت کرده اند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه سهم پروازهای ورودی فرودگاه بین المللی کیش  831 هزار و 84 مسافر و سهم پروازهای خروجی این فرودگاه  829 هزار و 12 مسافر بوده است.

محمدی در خصوص پروازهای خارجی فرودگاه کیش نیز افزود:  در 7 ماه نخست امسال فرودگاه بین المللی کیش پذیرای نشست و برخاست  427 پرواز بین‌ المللی بوده است و 26 هزار و 254 نفر مسافر از طریق این پروازها در مسیرهای بین المللی از طریق فرودگاه کیش جابجا شده‌اند.

شایان ذکر است در هفت ماه نخست سال 97 یک میلیون و 555 هزار و582 مسافر از طریق 12 هزار و 450 پرواز داخلی وخارجی در فرودگاه جزیره کیش تردد داشته اند.

گفتنی است فرودگاه بین المللی جزیره کیش پس از فرودگاه های امام خمینی (ره)، مهرآباد تهران و شهید هاشمی نژاد مشهد، چهارمین فرودگاه پرتردد کشور است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: