کد خبر: ۸۳۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۱۴۳۲
بررسی صورت مالی بانک دولتی توسعه صادرات نشان می‌دهد زیان انباشته این بانک با افزایش ۱۶۳ درصدی از ۴۹۲ میلیارد تومان در پایان سال مالی ۹۶ به حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان در پایان سال ۹۷ رسیده است.

زیان انباشته بانک توسعه صادرات به حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان رسید!/ توسعه صادرات بانکی که مدیرعاملش بدون سابقه بانکی سکاندار این بانک شد!!!به گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ ؛ بررسی صورت مالی بانک دولتی توسعه صادرات نشان می‌دهد زیان انباشته این بانک با افزایش ۱۶۳ درصدی از ۴۹۲ میلیارد تومان در پایان سال مالی ۹۶ به حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان در پایان سال ۹۷ رسیده است.

گفتنی است مدیرعامل این بانک دولتی علی صالح آبادی رئیس سازمان بورس در دولت‌های نهم و دهم می باشد. وی چند سال پیش پس از برکناری از ریاست سازمان بورس بدون هیچگونه سابقه بانکی با حکم علی طیب نیا وزیر وقت اقتصاد در دولت یازدهم به سمت مدیریت عاملی این بانک دولتی منصوب و تاکنون در این پست مانده است. صالح آبادی از مدیران مورد وثوق احمدی نژاد بود که با وجود سن کم و عدم بهره از تجربه و با دستور احمدی نژاد بجای حسین عبده تبریزی ریاست سازمان بورس را عهده دار شد./90اقتصادی


زیان انباشته بانک توسعه صادرات به حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان رسید!/ توسعه صادرات بانکی که مدیرعاملش بدون سابقه بانکی سکاندار این بانک شد!!!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: