کد خبر: ۸۳۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۲۲۹
فرماندار آستارا:
فرماندار آستارا گفت: انتخابات شواری دانش آموزی تمرین مردمسالاری و مدیریت و آمادگی برای حضور در جامعه‌ای بزرگتر و انتخاب اصلح‌ترین افراد برای ساختن جامعه‌ای پویا است.
شوراهای دانش‌آموزی فرزندانمان را برای تصدی مسئولیت‌ها در آینده آماده می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رستم‌زاد فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در آیین زنگ انتخابات و انتخابات شورای دانش آموزی در مدرسه نمونه دولتی شهید علی انصاری این شهرستان اظهار داشت: انتخابات شواری دانش آموی تمرین مردمسالاری و مدیریت و آمادگی برای حضور در جامعه ای بزرگتر و انتخاب اصلح ترین افرد برای  ساختن جامعه ای پویا است که باید در این سنین به نحو مطلوب از سوی آموزش و پرورش مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که آینده کشور و نظام را همین دانش آموزان خواهند ساخت و ضرورت دارد تا در بحث آموزش این عزیزان برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

رستم زاد در بخش دیگری از سخنانش افزود: اولین وظیفه شما دانش آموزان تعلیم و تربیت است و کسب علم و دانش و لازم است در این راستا درجات علمی را یک به یک پشت سر گذاشته و به آن آرزوهایی که برای خود و کشور عزیزمان ایران دارید جامه عمل بپوشانید و این فقط در سایه تلاش و کوشش و جهاد میسر خواهد شد.

رستم زاد اضافه کرد: اکنون کشور به وجودتان افتخار میکند و به شما برای پیشرفت و توسعه و برون رفت از مشکلات نیاز دارد و امید ایران به آینده شما و عملکرد شماست.

فرماندار آستارا تاکید کرد: در کنار تعلیم و تربیت و آموزش به مسائل اجتماعی، صنفی و فرهنگی جامعه حساس باشید و اهمیت قائل شوید و این مهم با برگزاری چنین انتخابات و شرکت در چنین برنامه هایی محقق می شود.

وی خطاب به دانش آموزان اضافه کرد: این مسئولیت ها و شوراهای دانش آموزی شما را پخته و آماده می کند برای تصدی مسئولیت ها و مدیریت ها در آینده و تمرینی است برای کنار هم قرار گرفتن و باهم بودن.

رستم زاد افزود: شوراهای دانش آموزی باید در تصمیم گیری برای بهتر اداره کردن مدرسه که نمونه کوچکی از کل جامعه است و این شما را برای مدیریت جامعه در آینده آماده می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: