کد خبر: ۸۳۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۴۵۷
فال روزانه سه شنبه 30 مهر 1398
متولد فروردین : اگرچه ممکن است احساس کنید شخصی که بهتان بسیار نزدیک است در برابر شما مقاومت می کند، اما برایتان سخت است بر روی منشأ این مشکل انگشت بگذارید. دیگران در حالی که در مقابل این درک شما منفی نگر هستند، می توانند نسبت به آن حالت تدافعی نیز بگیرند. به جای اینکه بخواهید از عمق یک مشکل سر در بیاورید، مدتی صبر کنید و بعد ببینید چه اتفاقی می افتد. شما در چند روز آینده به ایده خوبی برای انجام این کار دست پیدا خواهید کرد.

متولد اردیبهشت : اخیراً روابط دوستی شما مورد تأکید بوده است و امروز هم که ماه جدید در هفتمین خانه شراکت شما قرار دارد به این منوال ادامه می‌دهد. اما اکنون تنها چیزی که تفاوت کرده است این است که شما برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید نسبت به قبل بیشتر از دیگران درخواست کمک می‌کنید. با وجود این به یاد داشته باشید که قدرت سوءتفاهم بسیار زیاد است، پس از کلمه های ساده استفاده کنید و اگر قبلاً شروع بدی داشته‌اید در مورد اینکه بخواهید کار بزرگی را شروع کنید تأمل نکنید.

متولد خرداد
: شما شخصی هستید که به پیشرفت‌های و دست آوردهای کوچک خیلی زود قانع می‌شوید، اما این راه درستی نیست، زیرا آینده خوبی را برای خودتان نمی‌توانید بسازید، توصیه می‌کنیم به فکر پیشرفت‌های بزرگتر باشید تا بتوانید راه زندگی تان را با سرعت بیشتری طی کنید البته دارای افکار مثبتی هستید، پس با تلاش بیشتری اقدام کنید.

متولد تیر : امروز یکی از دوستان و یا یکی از همکارانتان می‌تواند با انجام دادن کاری کاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده کند. شما می‌توانید مخالفت خود را نسبت به حرفهایی که بیان می‌شود ابراز کنید، اما اکنون عاقلانه است که تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عکس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ کنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.

متولد مرداد
: شما معمولا وقتی مجبور به بحث و جدل با کسی می‌شوید به خوبی می‌توانید از این موقعیت ناخوشایند فرار کنید اما امروز مریخ حساس با سیاره حاکم شما عطارد در اتصال است. شما می‌توانید در جستجوی دردسر باشید یا اینکه یک مخالفت و درگیری ساده را به یک موقعیت پیچیده و بسیار سخت تبدیل کنید. خود را قربانی این وسوسه نکنید؛ به خاطر اینکه مجبور می‌شوید که رفتار ناخوشایند تان را اصلاح و حتی با وجود کسانی که با افکارتان مخالفند مجبور می‌شوید همکاری کنید.

متولد شهریور
: ‌ امروز برایتان سخت است که خط و خطوطی که برای برنامه ریزی درباره آینده لازم دارید را رسم کنید. شما ایده‌های بزرگی درباره آنچه که می‌خواهید انجام دهید دارید که باعث می‌شود کنترل اشتیاق و شور و شوق خود را از دست بدهید. با وجود اینکه همه چیز خوب به نظر می‌رسد،‌ اما مشکل از اینجا ناشی می‌شود که شما درمی‌یابید که ممکن است اهداف خود را از دست بدهید. اگر بخواهید خود را مجبور به کاری کنید، این کار نمی‌تواند شما را موفق کند، شاید بهتر باشد که آسوده باشید و استراحت کنید.

متولد مهر
: شاید خویشتن داری و میانه روی بهترین خصوصیت اخلاقی شما نباشد، اما امروز می‌تواند شما را از دردسرها دور نگه دارد. این سخن بدین معنی نیست كه شما زندگی پرمخاطره‌ای دارید، بلكه فقط بدین معنی است كه شما باید به تعهداتی كه می‌دهید بیشتر توجه كنید. شما اگر بیشتر از توانتان مسئولیت قبول كنید، ممكن است همه چیز را خرابتر كنید. پس فبل از دادن جواب مثبت خوب فكر كنید.

متولد آبان
: شما می‌توانید امروز نیروی بسیار زیادی را از حمایت دوستان نزدیک یا اعضای خانواده تان دریافت کنید. همکاران تان ممکن است حتی به شماتوجه هم نکنند. اما از آنهایی که برای تان مهم هستند تشکر و قدردانی شایسته‌ای دریافت می‌کنید. ممکن است در ظاهر دست هایتان در شرایط کنونی بسته باشند و برای تان خیلی سخت است که به کارهایتان برسید. زمانیکه بتوانید حقیقت را بپذیرید همه چیز همان جوری می‌شود که آرزویش را دارید.از شدت بحران کاسته می‌شود و شما قادر خواهید بود که بلاخره در کارتان موفق شوید.

متولد آذر : ممکن است امروز زیاد وقت آن را نداشته باشید که درباره آنچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتد فکر کنید. شما بسادگی یک پروژه را به اتمام رسانده اید و به یک فرض شخصی متکی هستید ولی اکنون اتفاق جدیدی برای تان می‌افتد. عالی ترین توانایی شما سرعتی است که شما را قادر می‌سازد تا به خوبی در مقابل حوادث واکنش نشان دهید و مسبب این رفتار قرار گرفتن ماه در نشان خودانگیخته شما است. فکر نکنید که چه کار باید کنید؛ فقط آن را انجام دهید. اگر بعدا لازم بود همیشه می‌توانید رفتارهای نادرست خود را تصحیح کنید.

متولد دی
: بازگشت ماه به نشان حساس شما بدون شک می‌تواند تمام رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند، اما نیازی نیست که شما کار خود را رها کنید. شما می‌دانید که کمبود اعتماد به نفس شما از ترس‌های قدیمی‌تان سرچشمه می‌گیرد و ربطی به اوضاع و احوال کنونی شما ندارد ولی خاطر جمع باشید که همه چیز براحتی حل خواهد شد. اگر شما برای کنترل کارها و اوضاعتان درگیر هستید، این پیچیدگی باید کمی حل شود و به جای پناه بردن به احساسات تان آنها را رها کنید و بگذارید به حال خود شان باشند.

متولد بهمن
: امروز فعالیتهایتان مطابق با خواسته‌تان پیش نمی‌روند. این سخن به معنی این نیست که شما کارمند بدی هستید؛ بلکه به خاطر این است که شما زیاد دوست ندارید رئیستان به شما امر و نهی کند. شما برای تعطیلات و مسافرت رفتن آمادگی کامل دارید و در نهایت شما می‌توانید ذهنتان را از مسئولیتهای قدیمی روزمره که شما را از دنیای تخیلاتتان دور می‌کند پاک کنید.

متولد اسفند
: ممکن است این روزها از آشفتگی که به آن دچار شده اید احساس ناراحتی کنید، و به نظرتان هم می رسد که هیچ چیز نمی تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل کند. شاید بهتر است که افکار خود را آزاد کنید و به جای اینکه بخواهید مدام شرایط را کنترل کنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شما آرام شوید. وقتی که شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی های روحی تان ناپدید خواهد شد. سعی نکنید همه شرایط را تحت کنترل خود درآورید آنها را رها کنید. رفتار معقول شما به قدر کافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می کنند.

 پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: