کد خبر: ۸۳۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۷۴۹
آگهی مزایده املاک مازاد بانک سرمایه - آبان 1398
آگهی مزایده املاک مازاد بانک سرمایه - آبان 1398

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، بانک سرمایه در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تأکیدات دولت محترم، املاک تملیکی و مازاد بر نیاز خود را با شرایط ویژه و استثنایی به فروش می‌رساند. املاک مذکور بر مبنای قیمت پایه مزایده، با وضعیت موجود و به صورت نقدی، نقد و اقساط، با و بدون متصرف در معرض فروش قرار می‌گیرد.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر، بازدید از املاک، دریافت اسناد مزایده (برگه‌های شرایط شرکت در مزایده) و تسلیم پیشنهادات خود به محل اداره املاک و ساختمان بانک سرمایه واقع در تهران، خیابان سپهبد قرنی، نبش خیابان اراک، پلاک 34 مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 84245327، 84245115 و 84245267 تماس حاصل نمایند. آخرین مهلت برای تسلیم پیشنهادات ساعت 16 روز چهارشنبه مورخ 22 آبان 1398 می‌باشد.

توضیحات:

  1. پیشنهادات فاقد سپرده یا دارای سپرده کم‌تر از میزان مقرر، مخدوش، مبهم و مشروط، مردود است.
  2. رعایت کلیه موارد مندرج در برگه‌های مزایده الزامی است.
  3. سپرده (ودیعه) شرکت در مزایده معادل 5 درصد قیمت پایه مزایده است که متقاضیان باید طی یک فقره چک بانکی در وجه بانک سرمایه با شناسه ملی بانک سرمایه به شماره 10103798457 بابت شرکت در مزایده آبان ماه 1398 به همراه پاکت‌های برگ شرایط شرکت در مزایده، تحویل دهند.
  4. کلیه پاکات حاوی پیشنهادات متقاضیان خرید املاک در ساعت 14 روز شنبه مورخ 25 آبان 1398 در سالن اجتماعات ساختمان ادارات مرکزی واقع در خیابان سپهبد قرنی، نبش خیابان اراک، پلاک 34، بازگشایی خواهد شد، لذا متقاضیان می‌توانند در موعد یادشده با ارائه کارت شناسایی در جلسه مذکور شرکت نمایند.
  5. مطالعه مدارک و سوابق مربوط و بازدید از املاک قبل از شرکت در مزایده الزامی است و املاک در وضعیت موجود واگذار می‌گردد.
  6. متقاضی مکلف است اسناد و مدارک ملک را ملاحظه و محل وقوع آن را حضوراً رؤیت نماید. در غیــــر این‌ صورت، در فرض برنده شدن متقاضی، هیچ‌گونه اعتراضی از سوی وی در رابطه با شرایط و وضع ملک موضوع مزایده پذیرفته نخواهد شد.
  7. در خصوص املاک دارای متصرف، ملک به همان وضع موجود و با وجود متصرف در معرض مزایده و فروش قرار می‌گیرد و تنها متقاضیانی به عنوان برنده مزایده پذیرفته می‌شوند که علاوه بر احراز سایر امتیازات و اولویت‌های برشمرده در شروط مزایده، ملک را با وجود متصرف پذیرفته و مسئولیت تخلیه ملک را راساً به عهده بگیرند. بانک در این خصوص هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت و متقاضیان حق هرگونه اعتراضی در رابطه با تخلیه ملک توسط بانک را از خود سلــــب و اسقاط می‌نمایند.
  8. در بررسی پیشنهادات (اعم از نقدی و نقد و اقساط) ارزش فعلی اقساط آتی در نظر گرفته می‌شود.
  9. به متقاضیانی که قصد خرید املاک به صورت نقد و اقساط را دارند املاک به روش اجاره به شرط تملیک واگذار خواهد شد.
  10. هزینه نشر آگهی و کارشناسی بر عهده خریدار است و مشارالیه می‌بایست این هزینه را بر اساس اعلام نظر بانک قبل از انعقاد قرارداد نقداً در وجه بانک واریز نماید.
  11. متقاضیان خرید می‌بایست مبلغ 300.000 ریال به حساب شماره 5-1-11-170 به نام سپرده قرض‌الحسنه جاری بانک سرمایه (قابل واریز در کلیه شعب بانک سرمایه) واریز و اصل رسید را هنگام دریافت اصل اسناد و اوراق مزایده تحویل دهند.
  12. فروش املاک به صورت نقد و اقساط بر اساس جدول اعلام‌شده ذیل صورت خواهد پذیرفت که خریـــدار می‌بایست در درخواست خود صراحتاً به مدت و نرخ سود مورد نظر اشاره نماید؛ ضمناً در شرایط مساوی بودن پیشنهاد قیمت به صورت نقد و اقساط، اولویت با درصد پیش‌پرداخت بیش‌تر می‌باشد.
  13. بانک سرمایه در قبول یا رد یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.
  14. پیشنهادات برای هریک از املاک به صورت جداگانه و به صورت سه پاکت الف: اصل و تصویر چک تضمین‌شده معادل پنج درصد قیمت پایه مزایده برای تضمین شرکت در مزایده، پاکت ب: اسناد مزایده و فیش خرید اسناد و پاکت ج: فقط برگه پیشنهاد قیمت که می‌بایست همه پاکت‌ها جداگانه لاک و مهر شده و هر سه پاکت در یک پاکت بزرگ‌تر جاسازی و مهر و موم گردد. آخرین مهلت تحویل پاکات ساعت 16 روز چهارشنبه مورخ 22 آبان 1398 می‌باشد.
  15. نحوه فروش املاک مازاد بانک به شرح ذیــــل اعلام می‌گردد:
  • متقاضیان می‌توانند به منظور هماهنگی جهت بازدید از املاک با تلفن‌های مندرج در فهرست املاک تماس حاصل نمایند.

جدول شماره 1

  • نحوه فروش املاک به صورت نقد

در صورت خرید نقدی 5 درصد تخفیف نسبت به قیمت پایه مزایده به خریدار داده خواهد شد. ( املاک تخلیه و متصرف‌دار)

جدول شماره 2

  • نحوه فروش با شرایط نقد و اقساط

کاربری

مدت

شرایط اقساط

توضیحات

تجاری، مسکونی، اداری، خدماتی، باغ و...

12 الی 36 ماهه

حداقل 50 درصد نقد و مابقی به صورت اقساط ماهیانه

حـداقل پـرداخت نقـدی 50 درصد می‌باشد و مابقی ثمن معامله با شرایط اقساط ماهیانه از 12 ماه لغایت 36 مـــــــاه بر اساس درخواست متقاضـی با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار به روش عقد اجاره به شرط تملیک، دریافت خواهد شد.

فایلهای پیوست
فهرست املاک آماده برای فروش در مزایده آبان 1398
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: