کد خبر: ۸۲۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۴۶۶
فال روزانه یکشنبه 21 مهر 1398
متولد فروردین : توانایی طبیعی شما برای بیان کردن احساس‌هایتان امروز می‌تواند بر ضد شما عمل کند، برای اینکه قدرت هدایت‌کنندگی شما می‌تواند در نظر یک فرد دیگر متکبرانه به نظر برسد. طبیعتاً این موضوع مهمی نیست، اما شما می‌توانید با همان دستی که غذا را در دهانتان می‌گذارید به کسی ضرر بزنید. اگر دیگران به شما پیشنهاد کمک دادند، این پیشنهاد را رد نکنید. فکر بازی داشته باشید و حمایتی که از شما می‌شود را قبول کنید.

متولد اردیبهشت : کسانی هستند که فکر می‌کنند شما متولیدین بز نمی‌دانید که چگونه تفریح کنید و امروز روز شماست برای اینکه به آنها ثابت کنید که اشتباه می‌کنند.گرچه ممکن است برای تمام کردن کارتان قبل از اینکه به سوی تفریح بروید،وسواس داشته باشید اما حداقل ذاتاً قادرید وقتی آماده ی تفریح هستید وظایف ناتمام خود را سوا کنید.اگر نیاز دارید که بی مسوولیتی خود را توجیه کنید یادتان باشد که شما وقتی فرصت رها کردن آن را داشتید بسیار سودمند بودید.

متولد خرداد : شما دید جدیدی نسبت به زندگی پیدا کرده‌اید و یا پیدا خواهید کرد، نظراتی که در سابق راجع به زندگی برایتان ارزش داشته‌اند دیکر برای تان رنگی ندارند. شما ذاتا انسانی هستید که تمایل دارید همیشه و در همه صحنه‌های زندگی اول باشید، تغییر مسیرتان نیز به همین دلیل است زیرا احساس می‌کنید در جایگاهی که باید باشید نیستید. برای رسیدن به اهداف تان از دیکران سوﺀ استفاده نکنید.

متولد تیر : شما دلتان می‌خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی‌توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات‌تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می‌توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی‌خود را برگردانید.

متولد مرداد
: ممکن است این روزها پنجره خلاقیت شما بسته باشد پس امروز را به بطالت نگذرانید. به کارهایی که قبلا انجام داده‌اید نگاهی کنید و لیست کوتاهی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کرده و تمام تلاش تان را برای تمام کردن یک برنامه قدیمی ناتمام صرف کنید یا اینکه همین الان کار جدیدی را شروع کنید. صبر نکنید تا زمان بهتری پیش بیاید. از لحظه حال بهترین استفاده را ببرید.

متولد شهریور
: امروز ممکن است حقیقت به شدت شما را اذیت کند، اما حقیقت چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری باید تازه و آشکار شود. شما به طور کامل از چیزهایی که ازشان دوری می‌کردید آگاهی دارید. باید خیلی حواستان را جمع کنید! برای اینکه اکنون اگر آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری می‌بینید. خشم خود را بروز ندهید، برای اینکه قبل از اینکه بفهمید چه قدمی باید بردارید، صحبت کردن در مورد ناراحتی‌ها، فشار و بحران را قبل از موقع آشکار کند.

متولد مهر : حتی اگر دوست دارید که در جستجوی یک عشق یا خلق کردن چیزی بخصوص باشید، این کارها مستلزم داشتن زمان خالی است. امور مهمی وجود دارند که باید بهشان رسیدگی شود، کارهای بسیاری برای تکمیل شدن وجود دارند و قولهایی نیز داده اید که باید بهشان عمل کنید. اما زندگی خود را محدود نکرده و خودتان را از لذت بردن محروم نکنید. درعین مسئولیت پذیر بودن باید زمانی را به استراحت و شادی کردن اختصاص بدهید.

متولد آبان : امروز روزی عالی برای رسیدگی به اوراق کاری و مالی و هر چیز دیگری که دارای مهر رسمی است،می باشد.ذهن شما بسیار عالی عمل می کند،همه چیز را بسیار واضح و کامل مدنظر دارید و واقعاً وضعیت ذهنی خوبی برای رسیدگی به این امور دارید.این امر از دید شخصی که مافوق شماست مخفی نمی ماند و بسیار تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

متولد آذر : شما در حالیکه باور کرده‌اید تمام جوابها در مورد سوالهای زندگی را می‌دانید! ناگهان به سرعت می‌فهمید که اطلاعات خیلی زیادی را از دست داده اید و روند فکر شما چیز خیلی خارق العاده ای نیست!! قبول کنید؛ بین دانستن حقایق و توانایی برای داشتن دیدگاه واضحی نسبت به آینده تفاوتهای خیلی زیادی است. باهمه این احوال بدون توجه به اینکه شما چقدر باهوش هستید هنوز راه هایی برای پیشرفت کردن هست.

متولد دی : شما امروز احساس می‌کنید کنترل زندگی روزمره ‌ان از دستتان در رفته است و هرقدر بیشتر سعی می‌کنید اوضاع را به حالت قبل برگردانید، رضایت کمتری حاصل می‌شود. اخم نکنید؛ دنیا به آخر نرسیده است!! درحقیقت شاید بهتر از آنچه خودتان فکر می‌کردید عمل کرده باشید. تا هفته آینده که بهرام به طور مستقیم در مسیر نشانه شما قرار بگیرد مدتی طول می‌کشد تا بفهمید که چقدر پیشرفت کرده اید.

متولد بهمن
: شما وسوسه شده‌اید که فرصت تجربه یک عشق و یا یک رابطه شناور را بدون توجه به اثر متقابل آن رها کنید. حتی اگر نگران این باشید که درد عاطفی ناشی از آن را تجربه کنید، اما بسیار بارزش تر است که بر ترس‌های خود غلبه کرده و ریسک کنید. سکوتی که از بی میلی شما برای شریک شدن ناشی می‌شود در نهایت بسیار دردناک تر خواهد شد و باید تصمیمی بگیرید که برای اصلاح آن کاری کنید.

متولد اسفند : امروز از وسوسه‌ها دوری کنید که روز ناراحت کننده ای نداشته باشید! برای اینکه اگر زیادی ریسک پذیر باشید ممکن است فقط شخصی که خیلی دوستش دارید را از خودتان برنجانید. این مشکلی واقعی است که از میزان فعالیتهایتان می‌کاهد، برای اینکه ظاهرا همه چیزها برای شما مهم تر از این مشکل هستند و به نظر می‌رسد که شدت احساسی شما از رفتار‌های افراطی حمایت می‌کند. بااین حال وقتی به اواسط هفته نزدیک تر می‌شویم, شما آرزو می‌کنید که ای کاش همه رازهایتان را فاش نکرده بودید! فراموش نکنید که لازم نیست همه رویاها و خیالات خود را با دیگران در میان بگذارید.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: