کد خبر: ۸۲۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
تعداد بازدید: ۲۶۱
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: امام جمعه عالم شیراز با تاکید بر ریشه تاریخی و فرهنگی بزرگداشت کوروش، ما را به برگزاری شایسته این مناسبت، امیدوارتر ساخته است.
امام جمعه شیراز ما را به برگزاری شایسته بزرگداشت کوروش امیدوار کرد/ برنامه وزارت کشور برای هفته اول آبانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز و عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود آورده است:«با بیش از ۲ سال ممارست و پیگیری، سرانجام وزارت کشور برای برگزاری مراسم بزرگداشت کوروش در هفته اول آبان برنامه یک هفته‌ای تمدن ایران را تهیه کرد.

خوشبختانه امام جمعه عالم شیراز با تاکید بر ریشه تاریخی و فرهنگی بزرگداشت کوروش، ما را به برگزاری شایسته این مناسبت، امیدوارتر ساخته است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: