کد خبر: ۸۲۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۱۵۶
وزیر صمت بیان کرد:
وزیر صمت اظهار داشت: در مناطق کم‌برخوردار منابع مالی همچون منابع تبصره ماده ۱۸، منابع صندوق امام رضا و همچنین منابعی که در حوزه کارآفرینی وجود دارند را باید در مرحله تخصیص به درستی مدیریت کنیم تا نتیجه بهتری نیز حاصل می شود.
حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران برای توسعه صنعتی مناطق محروم/ انتظار ویژه‌ای از نظام بانکی کشور داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، معدن و تجارت، رضا رحمانی افزود: بخشی از امور مربوط به شهرک‌های صنعتی که مرتبط با وزارت صنعت معدن و تجارت به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار کشور است، دستور اکید صادر شده تا بالاترین میزان مساعدت در نحوه واگذاری زمین ها و تامین تسهیلات مورد انجام شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: البته انتظار ویژه‌ای از نظام بانکی کشور داریم به خصوص در مورد مناطق محروم کشور، همکاری و مساعدت لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به برخی محدودیت‌های موجود در تامین منابع مالی مورد نیاز بخش تولید کشور، تصریح کرد: در مناطق کم‌برخوردار منابع مالی همچون منابع تبصره ماده ۱۸، منابع صندوق امام رضا و همچنین منابعی که در حوزه کارآفرینی وجود دارند را باید در مرحله تخصیص به درستی مدیریت کنیم تا نتیجه بهتری نیز حاصل می شود.

 به نقل از وزارت صنعت، وزیر صنعت تاکید کرد: امروز حفظ وضعیت تولید و اشتغال کشور یک تکلیف عمومی است، این مهم مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری است و حتی ایشان از تعبیر کار جهادی برای حفظ تولید استفاده فرمودند که باید حتماً مورد عنایت همه مسئولین و عوامل موثر در حوزه تولید کشور قرار گیرد تا در شرایط خاص امروز بتوانیم صنعت را سرپا نگه داریم و حتی دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: