کد خبر: ۸۲۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
تعداد بازدید: ۲۳۹
رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به بسته شدن موقتی مرز چذابه، گفت: کشور عراق برای تردد این حجم از زائران آمادگی ندارد.
واعظی: عراق آمادگی تردد این حجم از زائران را نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا ، این حجم از زائران آمادگی ندارد.

محمود واعظی در حاشیه بازدید از مواکب مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیتی که این روزها به مرزها آمده و قصد رفتن به کشور عراق را دارند، سه برابر سال گذشته بوده است.

وی افزود: همه شرایط و زیرساخت‌ها در مرزهای ایران برای تردد زائران فراهم شده است و مساله‌ای در سمت ایران وجود ندارد. با این وجود، کشور عراق برای تردد این حجم از زائران آمادگی ندارد و از این رو اندکی در این زمینه دچار مشکل هستیم.

واعظی با اشاره به بسته شدن موقتی مرز چذابه از طرف کشور عراق عنوان کرد: در حال هماهنگی با مسئولان عراقی هستیم تا شاهد بهبود شرایط و سفر بی خطر مردم به آن کشور باشیم.

واعظی امروز در سفر به خوزستان از پایانه مرزی چذابه و مواکب مستقر در این مرز بازدید و با زائران حاضر در مرز گفتگو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: