کد خبر: ۸۲۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۴۱۹
کالدرون درخواستی را از فدراسیون مطرح کرد که مورد حمایت فوتبالدوستان و مربیان سایر تیم‌ها واقع شده است
به گزارش خبرداغ ، کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از بازی امروز درخواستی را از فدراسیون مطرح کرد که مورد حمایت فوتبالدوستان و مربیان سایر تیم ها واقع شده است.

 

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی این تیم و صنعت نفت گفت:  با توجه به مشکلات اقتصادی که باشگاه‌ها دارند بهتر است که فدراسیون این مسئله را در نظر داشته باشد که بازی‌های تیم‌ها را در روزهای تعطیل برگزار کنند به خصوص مثل پرسپولیس که این همه هوادار دارد، اگر بازی روز تعطیل برگزار شود تماشاگر بیشتری به ورزشگاه می‌آید. درخواستم از فدراسیون این است که بازی ها را به خوبی برنامه ریزی کند. بازی تیم های بزرگ باید آخر هفته باشد نه اینکه دوشنبه بازی کنیم.

 

 

بیشتر هواداران پرسپولیس در فضای مجازی بعد از این صحبت ها این مطلب را بازنشر دادند و از صحبت های کالدرون حمایت کردند. همچنین چند سرمربی تیم های لیگ برتری در نشست های خبری شب گذشته از برگزاری بازی در اواخر هفته استقبال به عمل آوردند.

 

گفتنی است، کالدرون در قسمتی از صحبت های خود به چند موضوع جالب نیز اشاره کرد از جمله، دوست دارم فوتبال قشنگ‌تری بازی کنیم، هواداران تراکتور سنگ می‌زدند و فحاشی می‌کردند
و برای تصمیمی که کمیته انضباطی  درباره بیرانوند گرفتند،احترام قائل هستم.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: