کد خبر: ۸۲۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
تعداد بازدید: ۲۱۴
سفیر عربستان در اتریش مدعی شد؛
عربستان سعودی در اظهاراتی بی‌اساس از جامعه جهانی خواست تا اقداماتی بازدارنده علیه تخطی ایران از برجام صورت بخشد.
جامعه جهانی باید به توافقی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای برسدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا  ، عربستان سعودی امروز -‌چهارشنبه- در اظهاراتی بی‌اساس از جامعه جهانی خواست تا اقداماتی بازدارنده علیه تخطی ایران از برجام انجام دهد.

«عبدالله بن خالد بن سلطان»، سفیر عربستان در اتریش و نماینده دائم این کشور در سازمان ملل، در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که تخطی ایران از برجام نشان از نقایص این توافق دارد.

به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه عرب نیوز، وی خطاب به نمایندگان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین مدعی شد که جامعه جهانی باید به هر قیمتی شده به توافقی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای برسد تا از شمار تسلیحات کشتار جمعی در خاورمیانه کاسته و امنیت و صلح در جهان تضمین شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: