کد خبر: ۸۲۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۸۳۸
رئیس فراکسیون منافع ملی و دیپلماسی مجلس:
کواکبیان: من موافق عملکرد علی اصغر مونسان در دو سال مدیریت او در سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری هستم و می توانم مفصل در این رابطه صحبت کنم.
مونسان را بعنوان مدیری پرتلاش و سالم می‌شناسمعضو فراکسیون امید تصریح کرد:‌ مونسان را بعنوان مدیری پرتلاش و سالم می‌شناسم و حضورش در عرصه در میراث فرهنگی را مثبت می دانم و دلایل خود را در یک مصاحبه مفصل خواهم گفت. 

به گزارش خبرداغ؛ مصطفی کواکبیان در گفتگو با میراث آریا درخصوص عملکرد گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: من موافق عملکرد علی اصغر مونسان در دو سال مدیریت او در سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری هستم و می توانم مفصل در این رابطه صحبت کنم.

این عضو فراکسیون امید تصریح کرد:‌ مونسان را بعنوان مدیری پرتلاش و سالم می‌شناسم و حضورش در عرصه در میراث فرهنگی را مثبت می دانم و دلایل خود را در یک مصاحبه مفصل خواهم گفت.

با معرفی علی اصغر مونسان بعنوان گزینه دولت برای تصدی وزارت گردشگری، چهره‌های شاخص اصولگرا و اصلاح‌طلب مجلس با اشاره به کارنامه موفق اجرایی وی، از حضورش در وزارت گردشگری دفاع کردند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: