کد خبر: ۸۲۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
تعداد بازدید: ۷۲۱
سعیدی مطرح کرد؛
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کمیسیون در سفرهای استانی که داشته مشکلات آموزشی استان‌ها را بررسی کرده و این مسائل امروز طی گزارشی به مدیران کل و مسئولان وزارتخانه‌‌ها ارائه شد.
جزئیات حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و وزیر علوم در کمیسیون آموزشبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فاطمه سعیدی  درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: امروز وزیر علوم و سرپرست وزارت آموزش و پرورش به این کمیسیون آمدند و مشکلات این دو حوزه در بخش‌های استانی با آن‌ها در میان گذاشته شد.

نماینده مردم تهران یادآور شد: در سفرهای استانی که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس داشته مشکلات سایر استان‌ها در بخش‌های آموزش متوسطه و عالی بررسی شدند که امروز در این جلسه گزارش کمیسیون به سمع و نظر وزیر علوم، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل و نمایندگان استانداری رسید تا راهکاری برای رفع مشکلات آموزشی این استان‌ها ارائه دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: