کد خبر: ۸۲۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۲۲۸
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه اگر فرزندان مسئولان قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند باید در مراکز تحصیلی کشورهای دوست تحصیل کنند، گفت: قرار است طرحی در این خصوص در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بررسی شود.
سخنگوی کمیسیون حقوقی: طرح ممنوعیت تحصیل فرزندان مسئولان در خارج کشور به جز کشورهای دوست مانند روسیه، چین و هند را بررسی می کنیم

به گزارش خبرداغ، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه اگر فرزندان مسئولان قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند باید در مراکز تحصیلی کشورهای دوست تحصیل کنند، گفت: قرار است طرحی در این خصوص در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بررسی شود.

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده شده طرح ممانعت از تحصیل فرزندان مسئولان در خارج کشور تهیه شده،‌ گفت: این موضوع ابتدا از سوی معاون حقوقی قوه قضاییه مطرح شد ما نیز تصمیم گرفتیم که طرحی در این خصوص تهیه و در کمیسیون حقوقی مجلس بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه این فرزندان از جایگاه پدرشان استفاده می‌کنند و برای تحصیل به خارج از کشور می‌روند، تصریح کرد: این افراد نباید در خارج از کشور تحصیل کنند، اول اینکه کشور ما به میزان کافی دانشگاه معتبر دارد ثانیا اگر قصد تحصیل در خارج از کشور دارند باید از مراکز تحصیلی و دانشگاه‌های کشورهای دوست مانند روسیه، چین و هند استفاده کنند، با وجود اینگونه مباحث ما لازم دانستیم که طرحی را در این خصوص تهیه کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: