کد خبر: ۸۲۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
تعداد بازدید: ۵۱۰
هتل لاله تهران مقارن با ایام مبارک اعیاد سعید قربان و غدیر خم، از کارکنان نمونه خود تجلیل به عمل آورد.
برگزاری مراسم تجلیل از کارکنان هتل بین‌المللی لاله تهرانبه‌گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، این مراسم روز سه‌شنبه 22 مرداد 1398 با حضور علی جیرفتی مدیرعامل، حامد افشار معاون اداری و مالی، شهرام شریف‌النسب سرپرست معاونت بهره‌برداری و خدمات شرکت توسعه گردشگری ایران، عمادالدین امیری مدیرکل هتل بین‌المللی لاله تهران  و جمعی از مدیران و کارکنان این هتل برگزار شد.

علی جیرفتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران، پس از تبریک اعیاد قربان و غدیر خم از زحمات کارکنان هتل لاله تهران تشکر و قدردانی کرد و گفت: «برنامه بازسازی هتل لاله تهران در نیمه راه است و به‌زودی این هتل یکی از بهترین هتل‌های مرکز شهر تهران خواهد بود.»

او افزود: «شرکت توسعه گردشگری ایران با وجود شرایط اقتصادی خاص، توانست با برنامه‌ریزی و مدیریت بودجه عملکرد مطلوب و قابل قبولی داشته باشد.»

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران با قدردانی از زحمات کارکنان هتل بین‌المللی لاله تهران بر همدلی و همکاری در شرایط خاص بازسازی تاکید کرد و گفت: «تا پایان سال جاری و اتمام بخش عمده‌ای از بازسازی هتل لاله تهران کارکنان شاهد هتلی با زیرساخت‌های روزآمد و استاندارد خواهند بود.»

شهرام شریف‌النسب سرپرست معاونت بهره‌برداری و خدمات شرکت توسعه گردشگری ایران نیز طی سخنانی از روح یکپارچه حاکم بر هتل لاله تهران تجلیل و بر تشکیل یک تیم واحد در گروه هتل‌های لاله و اتحاد و انسجام کارکنان این مجموعه تاکید کرد.

او همچنین بالا بردن سطح علمی و آموزشی کارکنان گروه هتل‌های لاله را حائز اهمیت شمرد و لازمه موفقیت یک هتل را باور فرهنگ میهمان‌نوازی ایرانی و اجرای آن دانست.  

در این مراسم که با برنامه‌های هنری همراه بود از کارکنان نمونه هتل لاله تهران نیز با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: