کد خبر: ۸۲۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۵۴۳
دکتر مظفری در مراسم تقدیر از ورزشکاران کیش عنوان کرد:
دکتر مظفری : برای پر رنگ تر شدن نقش جزیره کیش در رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی شورای عالی ورزش در کیش ایجاد می شود.
ایجاد شورای عالی ورزش در کیش با هدف ارتقاء نقش این منطقه آزاد درتوسعه ورزش کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسمی که صبح پنجشنبه 24 شهریور باحضور دکتر مظفری و جمعی از مدیران سازمان و موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزارشد از تیم هندبال بانوان کیش که در مسابقات کشوری در رده سنی امید قهرمان شدند و همچنین قهرمانان ملی رشته های ورزشی اسکواش، دو و میدانی و تیراندازی با کمان در جزیره کیش تقدیر شد.

دکتر مظفری در این مراسم با اشاره به زیر ساخت های متعدد و ظرفیت های ارزشمند جزیره کیش در حوزه ورزش گفت: حضور ورزشکاران با انگیزه و مستعد جزیره کیش که در شمار قهرمانان ملی ورزشی قرار گرفته اند یک ظرفیت مهم است که باید در حفظ وارتقاء آن کوشید.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت بهینه سازی و یا بازسازی برخی اماکن ورزشی کیش گفت: ایجاد شورای عالی ورزش، استفاده از توان بخش خصوصی برای حمایت از ورزشکاران و تغییرساختار ورزش کیش سه راهکارعمده برای تقویت ورزش کیش است.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی باید به توسعه ورزش کیش کمک کنند گفت : شورای عالی ورزش با هدف رونق فعالیت های ورزشی، ارتقاء نقش جزیره کیش در رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی کشور وتسهیل روند همکاری با اداره آموزش و پرورش درجهت استعدادیابی در بین دانش آموزان بزودی ایجاد می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: تغییر ساختار مدیریت ورزش جزیره کیش برای تقویت ارتباط مستقیم با مدیریت سازمان و کوتاه سازی فرایندها از دیگر اولویت های سازمان منطقه آزادکیش است.

دکترمظفری همچنین بر تعامل گسترده با بخش خصوصی برای حمایت مالی از ورزشکاران تاکید کردو گفت: چنانچه نقش ورزش در برند سازی این جزیره زیبای مرجانی در سطح ملی و بین المللی تبین شده و اطلاعات کافی و کارآمدی از فعالیت های ورزشی کیش در اختیار بخش خصوصی قرارگیرد بدون شک آنها در جهت توسعه ورزش کیش تعامل جدی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه جزیره کیش باید قطب ورزش های دریایی و ساحلی کشور و منطقه باشد تصریح کرد: رسانه ها می توانند با معرفی ظرفیت های ورزشی این جزیره و اطلاع رسانی گسترده در خصوص موفقیت های ورزشکاران ملی پوش جزیره کیش، روحیه نشاط و امید در بین هموطنان تقویت کرده و در نهایت به رونق ورزش کشور کمک کنند.

مربی و سرپرست تیم هندبال بانوان جزیره کیش و اعضای این تیم نیز با تشکر از توجه ویژه دکترمظفری به ورزش که انگیزه آنها را برای تلاش در جهت قهرمانی دوچندان کرده است ابرازامیدواری کردند با حمایت بیشتر مسئولان بتوانند در مسابقات کشوری حضور موفق تری داشته و نام کیش را در عرصه رقابت های ورزشی کشور ارتقاء دهند.

علیرضا شاملی اسکواش باز ملی پوش جزیره کیش هم با اشاره به طولانی شدن روند تعمیر و بازسازی کورت های اسکواش مجموعه ورزشی المپیک کیش خواستار حمایت دکترمظفری از تسریع روند بهسازی کورت های اسکواش کیش و امکان ازسرگیری تمرین اسکواش بازان کیش برای آمادگی جهت رقابت های بین المللی شد.

علی خدیور دونده ملی پوش جزیره کیش هم با تشکر از توجه ویژه دکتر مظفری به تقدیراز ورزشکاران و ایجاد انگیزه در آنها ، همچنین بهبود وضعیت زمین های ورزش رشته های مختلف گفت: حمایت بیشتر مسئولان موجب دلگرمی ورزشکاران کیش شده و انگیزه آنهارا برای تلاش مضاعف تقویت می کند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از ورزشکاران کیش تقدیرشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: