کد خبر: ۸۲۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۴۶۷
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مالیات بر عایدی مسکن که به معنی مالیات بر خانه‌های اضافه است، در 170 کشور دنیا در حال اجرا است و اکنون این طرح در کمسیون اقتصادی تصویب‌شده و به‌زودی به نتیجه خواهد رسید.
زهرا سعیدی: طرح مالیات بر خانه‌های خالی عملیاتی می‌شود
به گزارش خبرداغ به نقل از فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مالیات بر عایدی مسکن که به معنی مالیات بر خانه‌های اضافه است، در 170 کشور دنیا در حال اجرا است و اکنون این طرح در کمسیون اقتصادی تصویب‌شده و به‌زودی به نتیجه خواهد رسید.

زهرا سعیدی مبارکه در نشست خبری با اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: وظیفه یک نماینده قانون‌گذاری و نظارت است و نظارت بر اجرای امور از وظایفی است که نمایندگان باید در اولویت قرار دهند و در این جنگ اقتصادی نمی‌شود عملکردهای دوره‌های مختلف را مقایسه کرد.

سعیدی با اشاره به تصویب طرح اصلاح قانون منبع به‌کارگیری بازنشستگان، افزود: با همکاری 118 نفر از همکاران توانستیم طرح اصلاح قانون منبع به‌کارگیری بازنشستگان را تصویب کنیم که این قانون موجب شد 8 هزار مدیر ارشد بازنشسته جای خود را به نیروهای جوان بدهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص آخرین وضعیت مالیات بر خانه‌های خالی عنوان کرد: طرح مالیات بر عایدی مسکن که به معنی مالیات بر خانه‌های اضافه است، در 170 کشور دنیا در حال اجرا است و اکنون این طرح در کمسیون اقتصادی تصویب‌شده و به‌زودی به نتیجه خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: