کد خبر: ۸۲۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
تعداد بازدید: ۲۳۱۹
برخی به نقش محمد باقر میرنیا رئیس دفتر سابق شریعتمداری و پدر علیرضا میرنیا، در این انتصاب اشاره دارند؛ گفته می شود که میرنیای پدر نیز علی رغم بازنشستگی از سوی آقای وزیر به عنوان مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش وابسته به وزارت کار، منصوب شده است.

فرزند مسئول دفتر سابق شریعتمداری عضو هیأت مدیره و معاون نظارت بر شرکت های هلدینگ آتیه صبا !علیرضا میرنیا که پیش از این حدود 5 سال کارمند وزارت دفاع بوده است با حمایت وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان عضو موظف هیات مدیره هلدینگ آتیه صبا منصوب شده است.

اخبار برخی رسانه ها از حقوق 20 میلیونی و کارانه 35 میلیون تومانی برای سه ماه و یک خودرو لوکس خارجی در اختیار، به عنوان تنها مواردی از مزایای این انتصاب برای میرنیای جوان، حکایت دارد.

البته برخی به نقش محمد باقر میرنیا رئیس دفتر سابق شریعتمداری و پدر علیرضا میرنیا، در این انتصاب اشاره دارند؛ گفته می شود که میرنیای پدر نیز علی رغم بازنشستگی از سوی آقای وزیر به عنوان مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش وابسته به وزارت کار، منصوب شده است.

منبع : آوای نشاط

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: