کد خبر: ۸۲۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۱۴۰۶
اطلاعاتی که از اسناد بانک سینا بدست آمده نشان می‌دهد این بانک بخش قابل توجهی از وام‌های خود را بدون سود، با سود ۵/. درصد، سود ۲/۲۵ درصد و ... به برخی از شرکت‌های خود و بنیاد مستضعفان داده است.
بانک سینا به نورچشمی ها وام 5/. درصد، صفر درصد و 5/2 درصد می دهد / وام کم بهره 300 ماهه به عضو هیات مدیره بانک سینا/تحصیلات مدیرعامل بانک سینا در رشته کشاورزی است!وام‌های ۳۰۰ ماهه و ۱۲۰ ماهه از دیگر تسهیلاتی است که این بانک در اختیار یکی از اعضای هیئت‌مدیره به نام علیرضا تقدیری قرار داده است.

گفتنی است تقدیری در چندین نوبت وام‌های ۱۰ ساله و ۲۵ ساله برای مسکن و خودرو دریافت کرده و در آخرین اسناد منتشر شده هنوز ۳۶۹ میلیون تومان به بانک بدهکار است. این وام‌های بلندمدت با سود ۴ درصد، ۷ و ۹ درصد در اختیار  تقدیری قرار گرفته است.

حال این سوال از اعضای هیئت‌مدیره و موسسان بانک سینا و همچنین بانک مرکزی ایران مطرح است که آیا سایر شهروندان ایرانی هم می‌توانند از این تسهیلات با سود ناچیز و بلندمدت برخوردار شوند یا نه؟/90اقتصادی

به گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ؛ در حال حاضر محمدرضا پیشرو با مدرک تحصیلی مهندسی فنی(مهندسی کشاورزی) مدیرعاملی بانک سینا را بر عهده دارد.

از جمله سوابق اجرايي پيشرو مرتبط با رشته تحصیلی مي‌توان به موارد زير اشاره كرد: 
ـ جهاد سازندگي شهرستان كـرج ـ سال 1362
 ـ جهاد سازندگي استان سيستان و بلوچسـتان ـ سال 1363 
ـ دوره يك ساله طراحي ماشين‌هاي كشاورزي از طرف سازمان جهاني كار ILO وابسته به سازمان ملل در شهر تورينوي ايتـاليا (اعزامي از سوي جهاد سازندگي) سال 1364
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحمن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
0
0
واقعا برای کارنامه جمهوری اسلامی گریه آور است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: