کد خبر: ۸۲۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
تعداد بازدید: ۱۲۶۲
صالحی پس از برکناری: "فشارهای برخی کانونهای قدرت و ثروت، توفیق ادامه خدمت در صندوق بازنشستگی را از ما گرفت!" باید دید سوی سخن وی فشارهای وارد به رئیس جمهوری از سوی کانون های به اصطلاح قدرت و ثروت است یا مخاطب وی شخص رئیس جمهور و سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و دیگر نهادهای نظارتی است!
حمله مشاور شریعتمداری به رئیس جمهور ، سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسباتمیعاد صالحی مشاور علمی و فن آوری محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به دلیل تشخیص سازمان بازرسی کل کشور و با تاکید دکتر روحانی از ریاست سازمان بازنشستگی عزل شده است در یک پست اینستاگرامی عزل خود را ناشی از «فشار کانونهای قدرت و ثروت» اعلام کرد! 

به گزارش سرویس وبگردی خبرداغ، صالحی که روز گذشته به دستور ریاست جمهوری از کار برکنار شده است در بخشی از پیام اینستاگرامی خود پس از عزل نوشت: فشارهای برخی کانونهای قدرت و ثروت، توفیق ادامه خدمت در صندوق بازنشستگی را از ما گرفت! باید دید سوی سخن وی فشارهای وارد به رئیس جمهوری از سوی کانون های به اصطلاح قدرت و ثروت است یا مخاطب وی شخص رئیس جمهور و سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و دیگر نهادهای نظارتی است!

در هر صورت می طلبد شخص وزیر، همکاران و دوستان وی کمک های فکری را در رابطه با اظهار نظرهایش ارائه دهند، در هر صورت به درست یا غلط وی چند ماهی بر اریکه وزین مدیریت صندوق بازنشستگی کشوی تکیه زده بوده و انتظار است حداقل شأن جایگاه پیشین خود را حفظ نماید. ایشان از جوانان تحصیل کرده و قطعاً سلامت هستند که با کسب تجریبات لازم می توانند نیروی ارزنده برای کشور باشد.

در پایان باید توجه داشت که چنانچه ایشان بدلیل عدم صلاحیت برکنار شده اند، تکلیف دستورهای عموماً هیجانی ایشان چه خواهد شد و آیا قابلیت بازگشت خواهد داشت یا با چشم پوشی از دستورات عموماً عجیب به سبب جوانی ایشان چشم پوشی خواهد شد. علی ایحال وزیر محترم باید با نگاهی عمیق فرد بعدی را برگزینند که صدمات تصمیم سازی های ناصحیح مستقیماً بر بازنشستگانی که عمری زحمت کشیده و در جستجوی آرامش سالهای پس از فعالیت هستند خواهد بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مطالب
-
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
0
0
آخر هیچ دستگاه نظارتی نیست به این رییس جمهور بی سواد با افکار پارینه سنگی تذکر دهد !!! ؟؟؟؟؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: