کد خبر: ۸۲۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۱۲۷۷
تهیه‌کننده جدیدترین آلبوم محسن چاوشی، از صادر نشدن مجوز نهایی انتشار این اثر تا به این لحظه خبر داد.

آلبوم محسن چاوشی هنوز مجوز نگرفته استبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: تهیه‌کننده جدیدترین آلبوم محسن چاوشی، از صادر نشدن مجوز نهایی انتشار این اثر تا به این لحظه خبر داد.

هادی حسینی تهیه کننده جدیدترین اثر محسن چاوشی که در آلبوم «ابراهیم» و «امیر بی گزند» هم با او همکاری داشت، گفت: با وجود قول مساعد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای صدور مجور آلبوم «قمارباز» و پس از گذشت ۲ هفته، همچنان مجوز نهایی صادر نشده است. به این ترتیب عملاً انتشار این آلبوم قبل از ماه محرم غیر ممکن است.

وی تصریح کرد: با این شرایط تاریخ انتشار آلبوم و تیزر به زمان نامعلومی موکول می‌شود. در صورت صدور مجوز اطلاع رسانی دقیق انجام خواهد شد.

گفتنی است روند مجوز گرفتن قطعات آلبوم جدید محسن چاوشی به سرعت انجام شد، اما به نظر می رسد اسم آلبوم هنوز نتوانسته مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای صدور نهایی مجوز متقاعد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
Saber
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
نظرات قبلیم جز واقعیت و منطق نبود، انتشار ندادن واقعیت دست شماست، ولی حقیقتِ محض را نمی‌تونید عوض کنید، با احترام به طرفداران محسن چاوشی، چاوشی سیاست خوبی را دست گرفته، این که با انتخاب ترانه واشعار مغزدار، پرمحتوا ومعنوی، ضعف بزرگشو مخفی نگه داره، ولی خوانندگی به معنی واقعی کلمه صد درصد کاری که چاوشی با کمک دستگاه ونرم افزارای مخصوصِ ساخت صدا و اکولایزرای مخصوصی که صدا را جوری ساز میکنه تا به گوش شنونده زیبا به نظر برسه نیست، بر فرض مثال خوانندگی واقعی کاریه که استاد حسین خواجه امیری با این سن وسال هنوز قدرت برگزاری اجرای زنده و کنسرت را داره، شما حقیقتها را منتشر نکنید ولی حقیقت را نمی‌تونید تغییر بدید، با سپاس
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: