کد خبر: ۸۲۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
تعداد بازدید: ۹۸۰
اگرچه برانکو به مدت 4 سال سرمربی پرسپولیس بود اما هرگز با همسرش در تهران زندگی نکرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بعد از تهیه خانه ای برای کالدرون از طرف باشگاه پرسپولیس گویا او هم از استراماچونی سرمربی استقلال تقلب کرده و قرار شده همسر کالدرون هم به ایران بیاید تا در ایران زندگی کند. 

 

از قرار معلوم پرسپولیسی ها هماهنگ کرده اند که همسر کالدرون از بوئینس آیرس پایتخت آرژانتین راهی کشورمان شود.

 

 

پس از اینکه کالدرون سرمربی جدید پرسپولیسی ها منزل برانکو را قبول نکرد، پرسپولیسی ها خانه ای دیگر در یکی از مناطق تهران برای او پیدا کردند تا به همراه خانواده اش در پایتخت ایران زندگی کند.

 

گفتنی است، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از ورود اعضای خانواده اش به تهران با آن‌ها وقت بیشتری را سپری می کند. سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال در کنار تمرین به بازیکنانش با خانواده نیز به تهران گردی می پردازد و این مربی با فرزندان خود در شهر بازی رویت شده است. همچنین پیش از این "دالیلا" همسر استراماچونی در یکی از هتل های تهران رویت شده بود و بارها وی از حضورش در تهران به عنوان خانه جدید ابراز خرسندی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: