کد خبر: ۸۲۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید: ۱۳۰۵
آقای عزیزی به دنبال این بود تا نقشی که در انتصاب مرتضوی داشت را در انتصاب صالحی تکرار کند. آقای عزیزی به دنبال لابی و لابی گری بود، مانند اقدامی که در سال 91 انجام دادند.
جزییاتی از تنش در کمیسیون اجتماعی؛رییس کمیسیون از الفاظ رکیک استفاده کرد، شکایت کردمبه گزارش خبرداغ؛ احمد بیگدلی نماینده خدابنده و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با اعتدال از شکایتش از عبدالرضا عزیزی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد و گفت: به دلیل انتصاب آقای صالحی در صندوق بازنشستگی درگیری لفظی در کمیسیون اجتماعی بوجود آمد. آقای عزیزی در سال 91 در انتصاب آقای مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی نقش داشتن و از ایشان حمایت قاطع کرد که مدارک آن موجود است.

او ادامه داد: آقای عزیزی به دنبال این بود تا نقشی که در انتصاب مرتضوی داشت را در انتصاب صالحی تکرار کند. این در حالی است که دیوان محاسبات انتصاب آقای صالحی در صندوق بازنشستگی را مغایر قانون دانست ه اند. آقای عزیزی به دنبال لابی و لابی گری بود تا بتواند اقدامی مانند سال 91 انجام دهد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: آقای عزیزی دو بار به همراه آقای میعاد صالحی به دیوان محاسبات مراجعه کرده تا نظر دیوان محاسبات را تغییر دهد که این اقدام غیر ممکن است. بنده به آقای عزیزی در صحن کمیسیون تذکر دادم و گفتم زمانیکه کمیسیون تصمیم گرفت که از آقای شریعتمداری سوال کند –درست است که نام بنده به عنوان سوال کننده از وزیر کار مطرح بود اما این سوال، سوال تمامی اعضای کمیسیون بود و همه از این سوال حمایت کردند- چه دلیل دارد که شما به عنوان رییس کمیسیون به همراه آقای صالحی به دیوان محاسبات بروید. اگر این کار را به عنوان یک نماینده انجام می دهید، به عنوان رییس کمیسیون این اقدام را انجام ندهید.

بیگدلی در ادامه تصریح کرد: این بحث ها در کمیسیون مطرح بود که آقای عزیزی مانند همیشه از کوره در رفت و شروع به بکار بردن از الفاظ رکیکی برد که در شان کمیسیون و خانم هایی که در کمیسیون حضور داشتند، نبود. 

او تاکید کرد: تعدادی از اعضای کمیسیون اجتماعی به دنبال این هستند که با آقای لاریجانی جلسه ای داشته باشند و در خصوص اتفاقاتی که پیش آمد با ایشان صحبتی داشته باشند. اگر آقای لاریجانی اقدامی انجام ندهند احتمال دارد که دیگر همکاران در جلسه کمیسیون شرکت نکنند. 

این عضو کمیسیون اجتماعی خاطرنشان کرد: آقای عزیزی باید در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان پاسخگوی خطایی که داشتند، باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: