کد خبر: ۸۲۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۳۵۹
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: فردی که تحت تاثیر مصرف مواد مخدر یکی از دوستان خود را با چاقو به قتل رسانده بود، اندک زمانی پس از وقوع قتل در عملیات پلیس ساوه شناسایی و دستگیر شد.
مصرف مواد مخدر فاجعه آفرید/ اقدام به چاقوکشی و قتلبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ پرویز اسدی در تشریح این خبر اظهار داشت: صبح روز گذشته گزارشی از یک فقره چاقوکشی در یکی از شهرک های صنعتی این شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که مردی ۲۹ ساله به علت درگیری با یکی از دوستانش با چاقو مجروح شده و به مرکز درمانی منتقل و فرد ضارب نیز از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به فوت فرد مصدوم ساعتی بعد از انتقال به مرکز درمانی خاطر نشان کرد: پرونده این قتل، به منظور انجام تحقیقات میدانی، سیر مراحل قانونی و دستگیری قاتل در اختیار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان ساوه قرار گرفت.

اسدی اظهار داشت: پس از گذشت اندک زمانی از وقوع قتل، فرد قاتل در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه، در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت که با مقتول از قبل رابطه داشته و با یکدیگر دوست بوده اند که در روز حادثه پس از مصرف مواد مخدر از حالت عادی خارج و با او درگیر شده و در نهایت با ضربات ناگهانی چاقو، دوستش را به قتل رسانده است.

وی افزود: پس از اعتراف صریح متهم به قتل مرد ۲۹ ساله، پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال و متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: