کد خبر: ۸۲۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
تعداد بازدید: ۳۹۲
پیرموذن هم برای نشستن برکرسی دبیرکلی سندیکای بیمه گران دست به کار شد!
پیرموذن هم برای نشستن برکرسی دبیرکلی سندیکای بیمه گران دست به کار شد!عضوهیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، تائید کرده است که برای ثبت نام در سمت دبیرکلی سندیکای بیمه گران پیشگام شده است.

به گزارش خبرداغ ، بهاره تاجر باشی، به گزارش چابک‌ آنلاین مدت دبیرکلی سید محمدعلیپور یزدی 16 اسفندماه سال گذشته به اتمام رسیده و ازآن زمان تا اکنون، برگزاری انتخابات این سندیکا برای معرفی دبیرکل جدید به اصلاح اساسنامه سندیکا موکول شده است.

"کمال الدین پیرموذن"  گفته است که علاقه کافی برای حضور در عرصه صنعت بیمه دارد و در حال تحقیق و بررسی در این زمینه  بوده واگر بتواند در شرایط کنونی اقتصادی کشورتاثیر گذار باشدبا برنامه وارد این انتخابات خواهد شد.

وی،تصریح کرده که به طور قطع ظرف  دوسه روز آینده، ثبت نام خود را  برای دبیرکلی سندیکای بیمه گران  انجام می دهد.

پیرموذن به عنوان کاندید دولت افزوده که درحال تدوین برنامه های خود برای حضور درانتخابات دبیر کلی سندیکای بیمه گران بوده و با سوابقی که در صندوق بازنشستگی کشوری داشته وهمچنین تعاملات  خود با مجلس، در راستای ارتقای صنعت بیمه تلاش خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: