کد خبر: ۸۱۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۱۹
مواد غذایی که هنگام بیماری مصرف می‌کنیم می‌توانند به اندازه داروهایی که پزشکان تجویز می‌کنند موثر باشند و به بهبود هرچه سریع‌تر بیماری‌ها کمک کنند
4 ماده غذایی برای درمان انواع بیماری‌ها در کوتاهترین زمانمواد غذایی و ویتامین‌ها مفید‌تر از انواع قرص‌های شیمیایی هستند؛ به کمک برخی از این مواد می‌توان در کوتاه‌ترین زمان، انواع بیماری‌ها را درمان کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از شفا آنلاین، مواد غذایی که هنگام بیماری مصرف می‌کنیم می‌توانند به اندازه داروهایی که پزشکان تجویز می‌کنند موثر باشند و به بهبود هرچه سریع‌تر بیماری‌ها کمک کنند در این مواد غذایی ویتامین‌ها و مواد معدنی متعددی به کار رفته است که هرکدام از آنها در درمان یک بیماری نقش موثری دارند؛ در اینجا به معرفی برخی مواد غذایی که در درمان بیماری‌ها نقش به سزایی دارند و می‌توانند از داروهای شیمیایی هم بهتر عمل کنند می‌پردازیم.

زنجبیل(Ginger)
زنجبیل از جمله ماده‌های غذایی است که اغلب پزشکان تغذیه آن را به بیماران توصیه می‌کنند زنجبیل دارای خواص گرمی است و می‌تواند در کمترین زمان سرماخوردگی و عطسه‌های پی در پی را درمان کند؛ استفاده از پودر زنجبیل یا دم‌کرده آن برای درمان بیماری سرماخوردگی بسیار مفید است.

عسل(Honey)
عسل ماده غذایی شیرینی است که در اغلب مواد غذایی می‌تواند آن را به کار برد؛ استفاده از عسل در آب جوش یا چای می‌تواند بیماری سرماخوردگی، عطسه، سردرد و سرفه را درمان کند. بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند تا برای پیشگیری از بیماری سرماخوردگی هر روز صبح یک قاشق عسل را در یک لیوان آب جوش حل کرده و پیش از صبحانه بنوشیم.

آب نمک
آب نمک می‌تواند عفونت‌(Infection) های بدن را از بین ببرد آب نمک دارای خواص معدنی است که می‌تواند عفونت‌های بدن خصوصا عفونت‌ های گلو را درمان کند.

سیر
سیر از آ‌لیسین تشکیل شده است که این ماده غذایی می‌تواند به از بین بردن بسیاری از میکروب‌ و ویروس‌های خطرناک کمک کند؛ سیر دارای خاصیت مقاوم سازی است و مصرف آن می‌تواند بدن شما را در برابر بسیاری از ویروس‌های خطرناک مقاوم سازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: