کد خبر: ۸۱۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۳۱۵
سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۴۴۶ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۲۶ هزار تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز ۹۸/۰۴/۲۲

سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۴۴۶ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۲۶ هزار تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با تغییر جزئی نسبت به روز کاری قبل، به قیمت ۴ میلیون و ۴۴۶ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۴۲۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۷۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۲۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۱۵.۵ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان است.

نوع

قیمت لحظه

قیمت دلار

12 هزار و 600 تومان

قیمت یورو

14 هزار و 500 تومان

قیمت پوند

16 هزار و 57 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 478 تومان

قیمت سکه بهار آزادی

4 میلیون و 290 هزار تومان

قیمت سکه طرح جدید

4 میلیون و 446 هزار تومان

قیمت نیم سکه

2 میلیون و 308 هزار تومان

قیمت ربع سکه

یک میلیون و 429 هزار تومان

قیمت سکه گرمی

979 هزار تومان

قیمت گرم طلای 18

426 هزار تومان

قیمت گرم طلای 24

568 هزار و 200 تومان

قیمت هرمثقال طلا

یک میلیون و 846 هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار

1415.5 دلار

قیمت پلاتیندلار

834.2 دلار

قیمت انس نقرهدلار

15.25 دلار

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: