کد خبر: ۸۱۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۳۴۵
دادستان کل کشور گفت: امروز مسئله‌ی حجاب و عفاف دستاویزی برای رسیدن به مطامع و خواسته‌های دشمن شده است و آن‌ها با انواع اقدامات تلاش دارند تا با بهره‌مندی از این مسئله، فرهنگ غربی را در کشور رواج دهند که باید مراقب باشیم. دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در مقابله با بد حجابی کوتاه نیامده و تمام تلاش خود را در مبارزه با بی بندوباری در جامعه ارائه خواهند کرد.
دادستان کل: در مقابله با بدحجابی کوتاه نمی‌آییمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، دادستان کل کشور گفت: امروز مساله‌ حجاب و عفاف دستاویزی برای رسیدن به مطامع و خواسته‌های دشمن شده است و آنها با انواع اقدامات تلاش دارند تا با بهره‌مندی از این مسئله، فرهنگ غربی را در کشور رواج دهند که باید مراقب باشیم.

 حجت الاسلام منتظری در آئین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان: مجلس وظیفه دارد تا قانون حقوق عمومی را بسرعت تصویب نموده و زمینه را برای برخورد با متجاورین حقوق عمومی فراهم نماید.‌


وی اضافه کرد: اگر ما به وظایف خود عمل می‌کردیم، بی شک بسیاری از وقایع و حوادث پیش آمده در ماجرای سیل اخیر در برخی استان‌های کشور را شاهد نبودیم..

دادستان کل کشور همچنین گفت: از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در مسائلی که منافع آن به عامه مردم باز می‌گردد مساعدت و همکاری بیشتری را اعمال نمایند.‌

منتظری با بیان اینکه دستگاه قضائی در راستای تحقق خواست مقام معظم رهبری و رفع مشکلات دولت و بویژه حوزه‌های اقتصادی و صنعت تمام قد به میدان آمده است، تصریح کرد: اگر جایی کوتاهی شکل گرفته مسئولان اجرایی کشور آن را از ما بخواهند.‌

وی تصریح کرد: از دو سال پیش از دادستان‌ها و رؤسای دادگستری‌ها خواستیم که در جهت رفع مشکلات تولید در کشور جلساتی را برگزار نموده و مساعدت لازم را ارائه نمایند، در مسائل و مشکلات حقوقی کارخانجات و صنایع، دستگاه قضائی ضمن رعایت حقوق بانک تسهیلات دهنده و پیگیری حقوق آن مجموعه، باید تلاش نماید تا چرخ کارخانجات از حرکت نایستد.

دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود افزود: آمریکا در جبهه‌های اقتصادی و فرهنگی به جنگ با ملت ایران آمده است و باید توجه کنیم که زمینه را برای تهاجم بیشتر آن فراهم ننماییم.‌

منتظری اظهار داشت: امروز مسئله‌ی حجاب و عفاف دستاویزی برای رسیدن به مطامع و خواسته‌های دشمن شده است و آنها با انواع اقدامات تلاش دارند تا با بهره‌مندی از این مسئله، فرهنگ غربی را در کشور رواج دهند که باید مراقب باشیم. دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در مقابله با بد حجابی کوتاه نیامده و تمام تلاش خود را در مبارزه با بی بندوباری در جامعه ارائه خواهند کرد.

وی اذعان داشت: دلایلی داریم که دشمن با تضعیف بحث حجاب و عفاف قصد گرفتار کردن جوانان و زنان ما را دارد که قطعاً نیروی انتظامی و مردم اجازه نخواهند داد که عده قلیلی فرهنگ حجاب و عفاف را زیر سئول برده و تضعیف نمایند.

دادستان کشور همچنین با بیان اینکه اولین و مهمترین وظیفه‌ی ما آن است که در خدمت مردم باشیم، گفت: نعمت خداوند وقتی متوجه‌ی انسان بشود، زمینه‌ی خدمت به مردم برای آن فرد فراهم می‌گردد، بنا بر فرمایش امیر مؤمنان (ع) اگر کسی در خدمت به مردم احساس خستگی نموده و این احساس در عمل او نشان داده شود، زمینه‌ی خدمت از وی بازستانده می‌شود.‌

منتظری اضافه کرد: دادستان دو وظیفه مهم دارد نخست آنکه برای کسانی که نزد وی آمده و طرح شکایت نموده و تقاضای رسیدگی دارند، وظیفه دارد احقاق حق نموده و حق را بازستاند و وظیفه‌ی دوم دفاع از حقوق عمومی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: