کد خبر: ۸۱۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۳۶۵
ممکن است رالف رانکنیگ سرمربی سابق لایپزیش، هدایت تیم چلسی را بر عهده گیرد.
گزینه عجیب سرمربیگری چلسی
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، به نظر می‌رسد جدایی مائوریتسیو ساری از آبی‌های لندن قطعی باشد و این سرمربی ایتالیایی به زودی هدایت یوونتوس را بر عهده خواهد گرفت.

در روز‌های اخیر نام‌های زیادی، چون فرانک لمپارد، اریک تن هاگ، مکس آلگری و حتی ژوزه مورینیو به عنوان نامزد‌های هدایت چلسی معرفی شده اند و حالا نشریه آلمانی بیلد خبر از احتمال حضور رالف رانکنیگ روی نیمکت این تیم داد.


رالف رانکنیگ که در تابستان مورد توجه اورتون نیز قرار گرفته بود، در حال حاضر نقش مدیریتی در ردبولز ایفا کرده و از دنیای مربیگری فاصله گرفته است، اما پیشنهاد هدایت چلسی ممکن است این سرمربی ۶۰ ساله را مشتاق به بازگشت به این عرصه کند.

البته با توجه به محرومیت آبی‌های لندن از جذب بازیکن و از دست دادن ستاره‌ای مانند ادن هازارد و انتقال او به رئال مادرید، در دست گرفتن هدایت چلسی برای هر کسی ریسک بزرگی خواهد بود و باید دید آیا رالف رانکنیگ حاضر به پذیرش این سمت در تابستان پیش رو و بازگشت به عرصه مربیگری در لیگ دشوار انگلیس خواهد بود یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: