کد خبر: ۸۱۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۳۲۸
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع یک سانحه رانندگی میان ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ خبر داد و گفت: در اثر این حادثه سه نفر جان خود را از دست داده و ۲ تن دیگر هم مصدوم شدند.
حادثه رانندگی در محور کرمانشاه - کامیاران/ سه کشتهبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ «محمد حیدری» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت ۹ صبح امروز (پنجشنبه - ۲۳ خرداد) در کیلومتر ۲۳ محور کرمانشاه - کامیاران رخ داد.

وی افزود: در این سانحه پس از برخورد ۲ خودرو با یکدیگر، خودروی پژو ۴۰۵ تاکسی از جاده منحرف و به شدت با دیواره پل برخورد که منجر به کشته و زخمی شدن تمامی سرنشینان آن می شود.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: به دنبال این حادثه راننده و ۲ آقا و خانم سرنشین پژوی تاکسی جان خود را از دست دادند و ۲ خانم دیگر نیز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه یادآور شد: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان این پلیس در دست بررسی است.

وی در پایان از رانندگان خواست با توجه به آغاز سفرهای تابستانی و افزایش حجم تردد در جاده ها، قوانین و مقررات را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از وقوع چنین حوادث تلخی جلوگیری شود.
ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: