کد خبر: ۸۱۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
تعداد بازدید: ۲۸۷
بیش از ١٤٠ هزار دانش آموز در سراسر کشور با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت و دریافت کارت «سپهر دانش» تا خردادماه سال جاری، از این طرح استقبال کردند.
​بیش از ١٤٠ هزار دانش آموز از بانک صادرات ایران کارت «سپهر دانش» دریافت کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، دانش‌آموزان می‌توانند با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت طرح «سپهر دانش» نزد شعب این بانک و دریافت کارت ویژه دانش‌آموزی، ضمن بهره‌مندی از نرخ ١٠ درصدی سود سپرده، امکان افزایش موجودی، انجام تراکنش‌ها در درگاه‌های بانکداری الکترونیک و با عضویت در باشگاه مشتریان بانک از یک هزار جایزه ارزشمند به ارزش بالغ بر ٦ میلیارد ریال به قید قرعه برخوردار شوند.

علاوه بر این، دانش آموزان می‌توانند در قالب این طرح معادل دو برابر معدل موجودی حساب خود، تا سقف ٥ میلیون ریال در دوران ابتدایی (اول تا ششم) و ١٠ میلیون ریال در دوران دبیرستان (هفتم تا دوازدهم) کارت اعتباری مرابحه با امکان انتقال اعتبار به والدین به عنوان کمک هزینه خرید نوشت‌افزار و ... دریافت کنند.
بانک صادرات ایران در مهرماه سال گذشته همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور توسعه فرهنگ بانکداری و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با خدمات نوین بانکی اقدام به رونمایی از طرح مذکور کرد.
همچنین ورود به عرصه خدمات بانکداری، آموزش تدریجی مبادلات پولی و مالی به دانش‌آموزان و امکان واریز و برداشت از حساب شخصی، از جمله اهداف این طرح است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: