کد خبر: ۸۱۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۶۲
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی و طغیان رودخانه‌های محلی سبب بسته شدن مسیر‌های فنوج - رمشک و فنوج - اسپکه در جنوب این استان شد.
سیلاب ۲ مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان را بست

به گزارش خبرداغ، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی و طغیان رودخانه‌های محلی سبب بسته شدن مسیر‌های فنوج - رمشک و فنوج - اسپکه در جنوب این استان شد.

عبدالرحمن شهنوازی روز یکشنبه در گفتگو با  ایرنا اظهار داشت: این مسیر‌ها از بامداد امروز براثر طغیان رودخانه‌های محلی بسته شدند.

وی ادامه داد: تردد در سایر مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان امکان پذیر است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تلاش راهداران برای بازگشایی مسیر‌های مسدود شده ادامه دارد.

وی بیان کرد: بیشترین بارندگی شبانه روز گذشته با ۷۵ میلی متر از توابع نیکشهر گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا از تداوم فعالیت توده‌های همرفتی در سطح استان خبرداد و گفت: بر اساس آخرین الگو‌های پیش یابی و مدل‌های جوی، همچنان در ساعات بعدازظهر و شب رگبار باران همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، احتمال صاعقه و بارش تگرگ در برخی نقاط استان رخ می‌دهد.

محسن حیدری خاطرنشان کرد: امروز فعالیت سامانه در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان فعال است.

وی ادامه داد: بارش ها، سبب آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن ناگهانی و موقتی مسیل‌ها در جنوب استان و طغیان برخی رودخانه‌های فصلی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب سه روز آینده در سطح شهر زاهدان نیز شرایط برای رگبار و رعدوبرق و باد شدید لحظه‌ای فراهم است که در برخی نقاط آبگرفتگی موقتی معابر انتظار می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: