کد خبر: ۸۱۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۴۷۰
باشگاه استقلال به پخش زنده دیدار با سپید رود اعتراض کرد
واکنش تند باشگاه استقلال به حرکت جنجالی صداوسیمابه گزارش خبرداغ به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه در خصوص پخش دیدار استقلال و سپید رود از شبکه «شما» گفت: این موضوع بسیار عجیب و به نظر دور از ذهن است. بازی استقلال مقابل سپید رود در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و با وجود همزمانی مسابقات، رسم معمول این است که این بازی به صورت زنده از شبکه ۳ و یا شبکه ورزش پخش شود. متاسفانه در هفته های مختلف در مورد پخش زنده بازی‌های استقلال کم لطفی های زیادی صورت گرفته، که کیفیت پخش یکی از این آن ها بوده و حالا هم صحبت از پخش توسط شبکه غیر مرتبط با ورزش به میان آمده است.

وی افزود: باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود را در این خصوص بیان می‌کند و انتظار دارد با توجه به لزوم احترام به هواداران میلیونی استقلال مدیران تلویزیون برای پخش زنده بازی هفته آخر این باشگاه تصمیمی منطقی و اصولی اتخاذ کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: