کد خبر: ۸۱۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۳۸۲
«بیل دی بلاسیو» شهردار «نیویورک» روز پنج‌شنبه برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام نامزدی کرد تا به جمع پرشمار نامزدهای دموکرات‌هایی بپیوندد که خود را نامزدی درخور برای رویارویی برای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا معرفی می‌کنند.
شهردار نیویورک هم نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شد

شهردار دموکرات نیویورک به دلیل آنچه «لزوم مقابله با ترامپ» خوانده، به جمع پرشمار نامزدهای دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پیوست.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، «بیل دی بلاسیو» شهردار «نیویورک» روز پنج‌شنبه برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام نامزدی کرد تا به جمع پرشمار نامزدهای دموکرات‌هایی بپیوندد که خود را نامزدی درخور برای رویارویی برای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا معرفی می‌کنند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، شهردار نیویورک ضمن اعلام نامزدی خود در انتخابات گفته قصد دارد تا در کمپین دموکرات‌ها به رقابت با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه آمریکا بپردازد.

دی بلاسیو در ویدئویی که به منظور اعلام نامزدی خود در انتخابات آتی آمریکا منتشر کرده، گفت، وقت آن رسیده تا جلوی ترامپ گرفته شود.

این سیاستمدار آمریکایی همچنین تأکید کرده که آمریکا «پول زیادی دارد که به دست‌های اشتباه افتاده است».

وی در گذشته نیز انتقادات بسیاری را از دونالد ترامپ در رابطه با موضوعاتی چون مهاجران، سیاست‌گذاری و مسئله تغییرات آب و هوایی مطرح کرده است.

دی بلاسیو ۵۸ ساله، یکصد و نهمین شهردار شهر نیویورک آمریکا است که از اول ژانویه ۲۰۱۴ میلادی در این سمت فعالیت خود را آغاز کرده است.

در نظرسنجی جدیدی که دانشگاه «کوئینیپیاک» در ماه آوریل گذشته انجام داده، حدود ۷۶ درصد از شهروندان نیویورک اعلام کردند که با نامزدی دوبلاسیو در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مخالفند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر سال آینده میلادی برگزار می‌شود و دی بلاسیو بیست و سومین نامزد دموکراتی است که برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: