کد خبر: ۸۱۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۷۴
این روز‌ها بازار شایعات در مورد سرمربی فصل آینده استقلال داغ است.
جدیدترین خبر از بازار داغ شایعات درباره سرمربی فصل آینده ” استقلال به گزارش خبرداغ ، عده‌ای می‌گویند سرمربی آینده استقلال قطعاً خارجی است و دسته دوم اعتقاد دارند فرهاد مجیدی به واسطه محبوبیتی که دارد، خودش سرمربی می‌ماند و مدیران استقلال هم تا اینجای کار از عملکردش ناراضی نیستند. دسته سوم، اما نام امیر قلعه‌نویی را بر زبان می‌آورند، هر چند تابش مدیرعامل سپاهان مدعی شده او سال آینده هم با این تیم قرارداد دارد.


در مورد مربی خارجی هم دو بحث مطرح است. یکی اینکه می‌گویند مربی خارجی جدید کروات است، چون اکثر مدیران به این نتیجه رسیده‌اند که مربیان کروات در استقلال بهتر کار می‌کنند. بحث دوم هم روی نام‌هایی مثل ماسیمو کاررای ایتالیایی مطرح است. البته قرار نیست مدیران استقلال همین امروز و فردا نام سرمربی جدید را اعلام کنند، چون در حال بررسی رزومه‌ها هستند. عده‌ای از هواداران استقلال نگرانند که در نهایت باشگاه از گزینه خارجی به سمت گزینه ایرانی برود، اما به هر حال به مجیدی گفته‌اند سرمربی فصل بعد خارجی است و تو هم قطعاً به عنوان دستیار اول او می‌مانی.


نکته دیگر اینکه حدود ۲ هفته قبل امیرحسین فتحی صراحتاً در مصاحبه‌ای گفته بود تیم فصل جدید استقلال را خود فرهاد مجیدی می‌بندد چرا که مربی خارجی جدید به اندازه فرهاد از نفرات فعلی و سایر فوتبالیست‌های ایرانی شناخت ندارد.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
0
0
هرسال همین بساط راه میفته آخر فصل باز قول فصل بعد میدن خجالت بکشید خسته کردین هوادارو
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: