کد خبر: ۸۱۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۷
مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: بیش از ۳۵ تن برنج خارجی قاچاق که صادرات آن ممنوع است در گمرک خسروی از قاچاقچیان کشف شد. قاچاقچیان سعی داشتند این محموله قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی را که با عنوان پودر رختشویی اظهار شده بود از طریق مرز خسروی به کشور عراق ارسال کنند که پس از بازرسی فیزیکی کالا توسط کارکنان گمرک خسروی کالا کشف شد.
کشف ۳۵ تن برنج قاچاق در مرز خسروی

به گزارش خبرداغ ، برنج های قاچاق به طرز ماهرانه ای در کیسه های پودر رختشویی جاسازی شده بود.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: در پی اقدامات و تدابیر کنترلی و با رصد و هوشیاری ماموران گمرک خسروی بیش از 35 تن برنج خارجی قاچاق که صادرات آن ممنوع است از قاچاقچیان کشف شد.

خلیل حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران گمرک حین ارزیابی کامیون هایی که تحت عنوان محموله پودر رختشویی صادراتی به محوطه گمرک خسروی وارد شده بود، مشکوک شده که پس از بررسی دقیق تر متوجه برنج های قاچاق که به طرز ماهرانه ای در کیسه های پودر رختشویی جاسازی شده بود، شدند.

وی اظهار داشت: این قاچاقچیان سعی داشتند این محموله قاچاق به ارزش سه میلیارد و 800 میلیون ریالی را که با عنوان پودر رختشویی اظهار شده بود از طریق مرز خسروی به کشور عراق ارسال کنند که پس از بازرسی فیزیکی کالا توسط کارکنان گمرک خسروی کالا کشف شد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه افزود: مأموران گمرک پس از کشف این محموله با تشکیل صورتجلسه قاچاق، کالای مکشوفه را برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت 371 کیلومتر مرکز مشترک با عراق دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: