کد خبر: ۸۱۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۹۹۵
ستاره ای که در خط هافبک هم در پاس گل و هم در امر گلزنی متبحر است چشم سرمربی سرخ های پایتخت را به خود گرفته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، ستاره ای که در خط هافبک هم در پاس گل و هم در امر گلزنی متبحر است چشم سرمربی سرخ های پایتخت را به خود گرفته است.

 

در حالی که طبق شنیده ها پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن برای خط حمله و خط دفاع خود می باشد ولی گویا یک ستاره که تبحر در گلزنی و هم در پاس گل دارد چشم پروفسور را گرفته و پرسپولیسی ها علاقه شدیدی برای جذب این بازیکن مدنظر برانکو دارند. 

 

 

گفتنی است سید محمدرضا حسینی مورد توجه برانکو است و گویا از طریق برخی نزدیکان وی پیشنهاداتی داده شده و به نظر می‌رسد تک خرید پرسپولیس در خط میانی همین وینگر ذوب آهن است که با آمدنش بی تردید خط هافبک پرسپولیس را با نفرات فعلی را ترسناک تر می کند.

 

بر اساس اخباری که از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد این بازیکن نیز به پرسپولیس علاقه‌مند است، ولی تنها مشکلی که ممکن است رخ دهد، حضور فراوان ستاره های با تکنیک مانند مهدی ترابی، سروش رفیعی، بشار رسن، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و … است که به نظر می‌رسد بعضی‌ ها دیگر در فهرست پرسپولیسی ها جایی ندارند و به همین دلیل برانکو تلاش می‌کند تا ستاره هایی را جایگزین آن‌ها کند. سرخ های پایتخت در گذشته نیز در صدد جذب سید محمد رضا حسینی بودند که انتقال به او تیم پرسپولیس عملی نشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: