کد خبر: ۸۱۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
تعداد بازدید: ۴۳۰
تکلیف قهرمانی لیگ برتر کشور به هفته آخر کشید و پرسپولیس علی‌رغم اینکه همچنان با اختلاف‌امتیاز از رقیبش سپاهان جلو هست اما باید در هفته پایانی برای تصاحب جام تلاش بیشتری کند.
پرسپولیس برای قهرمانی نیاز به کمک کسی ندارد/ پرسپولیس در بحث داوری هم به حمایت متهم شده است
به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: تکلیف قهرمانی لیگ برتر کشور به هفته آخر کشید و پرسپولیس علی‌رغم اینکه همچنان با اختلاف‌امتیاز از رقیبش سپاهان جلو هست اما باید در هفته پایانی برای تصاحب جام تلاش بیشتری کند.

به بهانه بازی این تیم مقابل پارس جنوبی جم و تک‌امتیازی که پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی به آن نیاز دارد به سراغ مدافع اسبق پرسپولیس و سایپا رفتیم تا حرف‌های او را در مورد شرایط این مسابقه بشنویم. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با داوود محبوب که خودش طعم قهرمانی را با پرسپولیس و سایپا در دهه 70 چشیده در ادامه می‌خوانید.

همه منتظرند تا در هفته پایانی لیگ چهره تیم قهرمان مشخص شود. فکر می‌کنید جام به کدام تیم می‌رسد؟

یک درصد هم شک ندارم که پرسپولیس قهرمان می‌شود.

خیلی مطمئن صحبت می‌کنید!

چون مطمئن هستم. چرا باید در این مورد شک داشته باشم. برانکو تیمی ساخته که شخصیت قهرمانی‌اش را پیدا کرده است. این تیم در همین چند روز و ماه ساخته نشده و حاصل تلاشی چند ساله است.

اما بسیاری از هواداران این تیم از چند بازی اخیر پرسپولیس اصلا راضی نیستند.

قبول دارم که تیم کمی دچار افت و خستگی شده است. در این چند بازی هم این خستگی مشهود بوده است. فشردگی این بازی‌ها در کنار بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هر تیمی را خسته می‌کند. تلاش‌های بسیاری شد تا این تیم متوقف شود.

فشارهای زیادی به این تیم وارد شد اما پرسپولیس در روزهایی که پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته بود، نشان داد که شخصیت قهرمانی دارد. این بچه‌ها با همت خود در همین بازی آخر تکلیف قهرمانی را به نام پرسپولیس ثبت خواهند کرد.

حرف و حدیث‌ها در هفته‌های پایانی زیاد شده و برخی قهرمان شدن پرسپولیس را به حمایت‌های بیرون زمین نسبت می‌دهند و حتی برخی از کمک سایر تیم‌ها به این تیم حرف می‌زنند. شما در این مورد چه نظری دارید؟

این پرسپولیس واقعا به کمک کسی نیازی ندارد که بخواهد با آن قهرمان شود. همیشه این حرف و حدیث‌ها بوده است. زمان ما هم که بازی می‌کردیم چنین مسائلی را مطرح می‌کردند. اما مشخص است که برخی با عوام‌فریبی می‌خواهند ضعف‌های خود را از چشم هواداران تیم‌های خود یا مسئولان باشگاه‌ها پنهان کنند.

پرسپولیس در بحث داوری هم به حمایت متهم شده است.

شما ببینید در طول فصل چقدر اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس بوده است. اصلا هم نمی‌گویم این اشتباهات عمدی بوده است. ببینید چقدر اشتباهات سهوی داوری سهم پرسپولیس بوده است. در آسیا هم این تیم با اشتباهات داوری شانس صعودش را از دست داد. در دو بازی با پاختاکور و بازی رفت با السد چه اتفاقی افتاد؟ کسانی که از قهرمان شدن پرسپولیس ناراحت هستند بدانند که 80 درصد اشتباهات داوری نصیب پرسپولیس شده است.

ضمن اینکه هیچ مربی‌ای هم حاضر نیست با راه دادن به پرسپولیس تلاش خودش و تیمش را زیر سوال ببرد. این پرسپولیس خوب بازی کرده و حتی حالا که دچار افت شده باز هم به حریفانش نباخته است. بهتر است با حرف‌های بیهوده زحمت یک تیم و مربی‌اش را به ناحق زیر‌سوال نبریم.

بازی با پارس جنوبی جم را چطور می‌بینید؟

اصلا بازی آسانی برای پرسپولیس نخواهد بود. تیم تارتار همیشه دونده و جوان بوده و در زمین خودشان هم بازی‌های خوبی را انجام داده است. هوا هم رو به گرمی رفته و قطعا کار برای پرسپولیس در آنجا سخت‌تر خواهد بود. اما پرسپولیس از پس آنها بر می‌آید و با همت بچه‌ها قهرمانی از آن پرسپولیس خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: