کد خبر: ۸۱۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۳۰۱
رئیس کل دادگستری گلستان از صدور کیفرخواست متهمان پرونده لیزینگ خودرو معروف به پرهام آزادشهر خبر داد .
صدور کیفرخواست پرونده لیزینگ خودرو معروف به پرهام آزادشهربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، هادی هاشمیان گفت: پس از مطالعه و بررسی پرونده ۳۳ هزار صفحه ای پرهام آزادشهر ،  دادسرای مرکز استان برای سه متهم این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور کیفرخواست صادر کرد .

هاشمیان افزود : از آن جا که پرونده های اخلال در نظام اقتصادی کشور در شعب ویژه رسیدگی می شود برای تعیین دادگاه رسیدگی این پرونده با معاون اول قوه قضاییه نامه نگاری و درخواست کرده ایم در صورت امکان برای سهولت دسترسی شاکیان که بیشترشان گلستانی هستند پرونده پرهام  در استان رسیدگی شود .

وی اضافه کرد: پرونده پرهام حدود سه هزار نفر شاکی دارد که ۲هزار و ۵۰۰ نفرشان گلستانی اند و مبلغ کلاهبرداری بر اساس کارشناسی‌های انجام شده حدود ۲۲۰ میلیارد تومان است.

به گفته هاشمیان ، شناسایی اموال متهمان و توقیف آن در حال انجام است.

این مقام ارشد قضایی استان افزود : پرونده پرهام آزادشهر  از سال ۹۵ در دو شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان و شهرستان آزادشهر استان گلستان تقریبا به طور همزمان تشکیل شد اما  پرونده به صورت یکجا در سیستان و بلوچستان  و شهرستان سرباز  رسیدگی شد.

هاشمیان ادامه داد : با طولانی شدن زمان رسیدگی پرونده و درخواست شاکیان گلستانی که بیشترین شاکیان این پرونده بودند  ۶ ماه پیش برای ادامه رسیدگی با درخواست دادگستری گلستان و احاله دیوان عالی کشور به  گلستان ارسال شد .

متهمان در پرونده موسوم به لیزینگ خودرو شرکت پرهام، با تاسیس یک شرکت و با این ادعا که می‌توانند خودروهای ساخت داخل را چند میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار به مشتریان بفروشند، میلیاردها تومان در استان های گلستان و سیستان و بلوچستان به جیب زدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: