کد خبر: ۸۱۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۹
حسین هدایتی و «الف.م» مدیر فوتبالی به عنوان مطلع و گواه در خصوص پرونده قتل حمید حاجیان در اداره دهم پلیس آگاهی حضور یافتند و مدیر فوتبالی بعد از ارائه توضیحات اداره پلیس را ترک کرد.
بازداشت مدیر فوتبالی صحت ندارد/ حسین هدایتی هنوز در پلیس آگاهی است

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر بازداشت یک مدیر فوتبالی، فارس را بر آن داشت تا از چند و چون این قضیه آگاه شود.

پیگیری‌های خبرنگار فارس حاکی از این است که «الف.م» که یکی از مدیران فوتبالی است به عنوان مطلع و گواه در رابطه با پرونده قتل حمید حاجیان در اداره دهم پلیس آگاهی حاضر و پس از ارائه مطالب از اداره دهم پلیس آگاهی خارج شد.

بر پایه این گزارش حسین هدایتی که از چند روز گذشته به عنوان مطلع و گواه در رابطه با پرونده قتل حمید حاجیان به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شده است هنوز در پلیس آگاهی است؛ دلیل حضور وی داشتن قرار بازداشت در یک پرونده فساد اقتصادی عنوان شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: