کد خبر: ۸۱۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
تعداد بازدید: ۱۹۶
«محمدعبدالسلام» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز سه شنبه با تاکید بر حمله پهپادی نیروهای این کشور به تأسیسات نفتی عربستان هشداد داد که تاسیسات راهبردی امارات نیز از حملات پهپادی در امان نخواهند ماند.
انصارالله یمن: امارات نیز در امان نخواهد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا ، «محمدعبدالسلام» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز سه شنبه با تاکید بر حمله پهپادی نیروهای این کشور به تأسیسات نفتی عربستان هشداد داد که تاسیسات راهبردی امارات نیز از حملات پهپادی در امان نخواهند ماند.

عبدالسلام گفت: هفت پهپاد ایستگاه پمپاژ نفت عربستان در منطقه یَنبُع را هدف قرار دادند که باعث توقف فعالیت این ایستگاه ها شد.

وی با تاکید بر اینکه اهداف و مواضع حساس و راهبردی عربستان را هدف قرار می دهیم، گفت ما از همه مهارت و امکاناتمان برای بازداشتن دشمن در حملاتش به ملت یمن استفاده خواهیم کرد.

عبدالسلام افزود: تنها تأسیسات و اهداف راهبردی دشمن را هدف قرار می دهیم و آسیبی به غیرنظامیان نمی زنیم.

وی گفت: نیروهای انصارالله قادر به انجام عملیات های گسترده تر و بزرگتر در عمق کشورهای متجاوز به یمن هستند.

عبدالسلام تصریح کرد: با سفیران کشورهای مرتبط با پرونده یمن نشست داشتیم و آمادگی خود را برای انجام گفت وگو و صلح در کشور اعلام کردیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف قرار دادن تاسیسات حساس امارات در واکنش به تجاوز این کشور به یمن بعید نیست، گفت: باید به ادامه تجاوز دشمن پاسخ بدهیم و این ما هستیم که سطح واکنش ها به دشمن را تعیین می کنیم.

عبدالسلام افزود: هرگز نمی پذیریم مردم یمن هدف قرار بگیرند و ما در برابر آن سکوت کنیم. به دشمن می گوییم که منتظر حملات بیشتر باشند.

وی ادامه داد: ما پیش بینی می کنیم که سعودهای بسیاری از خسارت های وارده ناشی از عملیات نیروهای یمنی را پنهان کردند.

یحیی السریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز درباره حملات پهپادی گفت: این عملیات در واکنش به حملات جنگنده های ائتلاف سعودی علیه مردم یمن صورت گرفت.

منابع نظامی یمنی صبح امروز (سه شنبه) گزارش دادند که در واکنش به حملات مستمر ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به یمن، با هفت پهپاد تأسیسات حیاتی سعودی را هدف حمله قرار دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: