کد خبر: ۸۱۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۸۵۵
به نظر می رسد دامنه اعتراضات بینندگان سریال بازی تاج و تخت به گوگل رسیده است، چرا که آنان فضای مجازی را هدفی برای اعتراض خود به متن قسمت پنجم کرده اند.
خشم بینندگان قسمت پنجم از فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» گوگل را به هم ریخت / با جستجوی عبارت «نویسندگان بد» به عکس هایی جالب می رسید!به نظر می رسد دامنه اعتراضات بینندگان سریال بازی تاج و تخت به گوگل رسیده است، چرا که آنان فضای مجازی را هدفی برای اعتراض خود به متن قسمت پنجم کرده اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، کافیست عبارت «نویسندگان بد» را در گوگل جستجو کنید تا تصاویر نویسندگان سریال بازی تاج و تخت را مشاهده کنید.

استفاده از یک عبارت برای توصیف یک تصویر و سپس ترند کردن آن، مدت ها است که در بسیاری از موضوعات رواج پیدا کرده است. برای مثال مدتی پیش وقتی عبارت احمق را جستجو می کردید هزاران تصویر از دونالد ترام در گوگل نمایش داده می شد. برای انجام این کار تکنیک های متعددی وجود دارد اما به نظر می رسد طرفداران سریال بازی تاج و تخت از تکنیک "بمبینگ گوگل" برای تحقق هدف خود استفاده کرده اند.

درواقع به نظر می رسد تعداد زیادی از بینندگان این قسمت سریال که از روند داستان و رفتارهای دنریس به شدت شوکه شده اند تصمیم گرفته اند مثل دنریس تارگرین که با اژدهای خود به جان پایتخت افتاده بود، با کمک تصویر و اسم نویسندگان سریال در فضای مجازی اعتراض خود را نمایش دهند.

خشم بینندگان قسمت پنجم از فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» گوگل را به هم ریخت / با جستجوی عبارت «نویسندگان بد» به عکس هایی جالب می رسید!

نکته جالب این است که این معترضان از عبارت «نویسندگان بد» برای توصیف نویسندگان سریال استفاده کرده اند تا نشان دهند تا چه حد از نوع فیلمنامه قسمت های اخیر نارضایتی دارند. نام نویسندگان این سریال دیوید بنیف و دی بی وایس است. اما اگر تا پیش از این دو نام مذکور یاداور نویسندگی بود اکنون یاداور نویسندگی بد است.

 ایده  تگ کردن عکس با یک عبارت منفی بسیار ساده است و با یک علامت گذاری بسیار ساده امکان پذیر می شود اما نتایج آن برای افرادی که عکسشان علامت دار شده بسیار سنگین خواهد بود. درست است که قسمت پنجم از فصل هشتم انتظارات بسیاری از افراد را براورده نکرد و حتی برخی معتقدند کل فصل هشتم بسیار ضعیف تر از فصل های پیشین است. اما یا به نظر شما این دو نویسنده تا این حد مقصرند که اسم و عکسشان در گوگل بدنام شود؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: