کد خبر: ۸۰۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۱۳۴۰
امیر قلعه‌نویی با انتشار پیامی در اینستاگرامش طعنۀ سنگینی به مدیران باشگاه استقلال زده است.
به گزارش خبرداغ ، امیر قلعه‌ نویی اگر موفق‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر ایران نباشد بدون شک یکی از مربیان موفقی  است که در این لیگ فعالیت کرده است. این سرمربی استقلالی فصل گذشته همراه با ذوب آهن اصفهان نتایج خوبی را کسب کرد و توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را همراه با این تیم کسب کند.

 

اما قلعه‌نویی در ابتدای این فصل از جمع ذوبی‌ها جدا شد و به سپاهان اصفهان پیوست. بعد از این اتفاق سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن با ارسال نامه‌ای از زحمات قلعه‌نویی تشکر کرد و برای این سرمربی آرزوی موفقیت نمود. حال قلعه‌نویی با انتشار پیامی اینستاگرامی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و از طرف دیگر طعنۀ سنگینی به باشگاه استقلال و مدیرانش زده است.

 

 

قلعه‌نویی چندین فصل هدایت استقلال تهران را برعهده داشته و با این تیم به عناوین مختلفی دست‌ یافته است. اما با توجه به گفته‌های او این باشگاه هیچ‌وقت از زحمات وی تقدیر و تمجید نکرده است و به همین دلیل ژنرال محبوب استقلالی‌ها دل پری از این باشگاه و مدیرانش دارد.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: