کد خبر: ۷۹۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۳۵۰
مصدومیت دو بازیکن کلیدی تیم ملی باعث نگرانی اهالی فوتبال شده است.
نیمکت پردرد تیم ملی در اردوی قطر+ عکسبه گزارش خبرداغ ، تمرین نوبت صبح امروز تیم ملی در قطر در حالی برگزار شد که علیرضا جهانبخش و سردار آزمون دو لژیونر مصدوم با حضور در کنار زمین روی نیمکت موجود در ورزشگاه نشستند و تمرین نکردند.


جهانبخش که از قبل مصدوم شده و وضعیتش برای دور گروهی هم مشخص نیست. از سوی دیگر سردار آزمون نیز روز گذشته دچار آسیب دیدگی شد و هنوز معلوم نیست به شروع مسابقات می رسد یا نه.


البته علی قلی زاده بازیکن بیست و چهارم تیم ملی که در لیست نهایی نامش قرار ندارد اما با نظر کارلوس کی روش در اردو باقی مانده هم هنوز دوران نقاهت خود را سپری می کند و در کنار سردار و جهانبخش به آینده امیدوار است.


حالا اهالی فوتبال امیدوارند جهانبخش و آزمون دو ستاره فوتبال ایران در سال های گذشته بتوانند در جام ملت ها نیز برای تیم ملی بازی کنند و بدرخشند و باعث خوشحالی یک ملت شوند.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: