کد خبر: ۷۹۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۲
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: آمران به معروف و نهی از منکر در شهر مشهد از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه ۵۷۱ هزار مورد تذکر لسانی انجام دادند. هزار و ۲۶ مورد از این تذکر‌ها با مقاومت رو به رو شد، اما به تشکیل پرونده قضایی منجر نشد، زیرا با گفت و گوی بیشتر به پایان رسید. شش هزار و ۴۷۱ نفر در خراسان رضوی آموزش‌های مربوط به 'طلایه داران معروف' را فرا گرفته اند. دو هزار و ۹۲۷ نفر از این افراد وارد مرحله اجرای 'طرح طلایه داران معروف' شده اند.
بیش از نیم میلیون تذکر زبانی توسط آمران به معروف در مشهد/ ۱۰۲۶مورد از این تذکرها با مقاومت رو به رو شد

به گزارش خبرداغ ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در شهر مشهد از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه ۵۷۱ هزار مورد تذکر لسانی انجام دادند.

سید عبدالله ارجائی افزود: هزار و 26 مورد از این تذکرها با مقاومت رو به رو شد اما به تشکیل پرونده قضایی منجر نشد زیرا با گفت و گوی بیشتر به پایان رسید.

وی 'فرهنگ میزبانی، عدم عرضه کالای قاچاق، رعایت فرهنگ رانندگی، تذکر در خصوص گرانفروشی و فرهنگ عفاف و حجاب' را از اولویتهای طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در اقدام به ارائه تذکر لسانی ذکر و بیان کرد: شش هزار و 471 نفر در خراسان رضوی آموزشهای مربوط به 'طلایه داران معروف' را فرا گرفته اند. دو هزار و 927 نفر از این افراد وارد مرحله اجرای 'طرح طلایه داران معروف' شده اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی ادامه داد: شهروندان از اقشار مختلف با شرط حداقل مدرک دیپلم، سن 25 تا 60 سال و فقدان سابقه کیفری می توانند در دوره های 'طرح طلایه داران' معروف شرکت کنند.

وی گفت: کمیته امر به معروف و نهی از منکر در 27 شهرستان استان خراسان رضوی فعالیت دارد. طرح طلایه داران معروف نیز در سطح 12 شهرستان این استان در حال اجرا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: